原來時間過得咁快...話咁快又一年啦!!係新ge一年我有好多新ge願望~XD
好想有多d FD啦*希望成績會更好啦*好想有部手提係要接機有得影相啦*好想所有唔同左ge FD全部變番乖啦*可以再more thin啦*令令啦*many many啦*~ that is so vood!!!!XD
我發覺我身邊有好多人都唔同左呀~小學gd.FD啦*中學ge FD啦*!!!everyone都變緊...有d變好,,,有d變壞(唔好見怪我咁講)!XD*令我覺得好唔慣呀....我好信變番以前咁平安!!!
可能係因為我識左佢啦.....令到我自己ge睇法同自己性格每一面都唔同左好多!!!如果我冇識到佢.....我會開心好多~同埋做咁多傻事lo!!我唔會喊咁多....界咁多手....講咁多粗口***XD我都好想變番乖乖~!!!!
#########################################
終於剪完頭髮啦....OK啦!!!都冇咩變到呀~TONY佢叫我遲D頭髮再長D先直,,,,如果唔係宜家直左會唔令!!唔怕啦.....我等得呀****XD TONY都話我thin左好多!!!好多咩???唔覺lo**再多d都ok呀!!XD.....
遲d去影相....,,廳日唔知點呀...阿詩佢唔去mk,,,可能同mama去呀...但,,又唔知佢陪唔陪我喎!!!唉....我一定要出去buy 33呀!
星一要番學...冇得放早算啦!!!琴日見到soho同t.so佢地班4a人,,好彩冇周政~不過佢都唔合群ge!!唔似得我咁,咁受歡迎呀***呵 x2~XD今日去左大中行左一陣...見到billy,佢mama,佢巴打!!!哈哈....睇人玩雜技***XD好勁呀......**勁野尼嫁~but我冇帶相機....好失敗呀!!成日都唔記得帶呀e排~星2去街街一定要帶呀~!!!!
#########################################
我真係好想放低你~我明知你係一個咁花心GE男仔,,點解我介要咁對自己???我已經用左我一生人最大E勇氣同你講分手....既然係我話要同你散,,咁應該做到真正GE唔要你..!!!點解我個時可以咁做.,,但最後我唔得呀??我唔可以再咁失敗呀~,,,我唔想左係咁!!不如我唔等啦....阿牛都唔好再幫我....~比我見到D我一直都唔想見GE野,,,令我死心好冇???我以後每一日都會整一首歌上尼.....我要每日都有音樂陪我過...我應過希兒GE事我一定會做到.....我會做到的!!希兒童文學阿冰*多謝你地兩個呀!!!
#########################################
死心的理由 -------- F.I.R.
離開我 再沒有決裂的時候
就讓靈魂徹底的墮落 喔 喔
*放逐過 還逃不出你的左右
怪只怪我把愛當寄託
一時迷惑 一路犯錯*
#給我死心的理由
誓言融雪時別沉默
我的美麗只剩哀愁
怕看見溫柔眼眸
怕斷了唯一的出口 就無處可躲
你時而熱情時而冷漠的雙手
多叫人心痛#
REPEAT*##
如果我能做的忘記你的那曰,,,就是我完全改變的日子!!
死心,,,,我要做到! 請你永遠離開我.....
從今 ,,,,我仍然是一個專一的女仔~
不同的只是....專一 不包括已分開的那個!!
~ E n D ~
|