2005 年 12 月 8 日  星期四   晴天


限期 我要學懂笑=]與哭=[ 分類: 未分類

今日EXAM左中史同I.S.~唉.........中史~識GE有溫GE都做曬LU~!!!希希幫我溫個D都識曬呀**Yo X2....XD **I.S.就死得人多啦..~好似好多人都唔識咁呀~!!!唉....死啦~個隻<科莫多龍>唔知識唔識呢???佢識就PK啦...我會屌佢嫁!!!...哈哈**好快就放學LU~

同冰啦*希希啦*佢地一齊行落去....好開心呀~一邊傾一邊行....HAPI豬***又話咁快落到去LU~要同冰BYE BYE啦.....唔捨得TIM**頂...YEAH~跟住...希希又去左我HOME~勁`啦`佢...識開門啦!!唉.......都唔知做左D咩之後落去食野...~冇帶KEY~好彩MAMA AT HOME~!!!!=]   過多陣...希希又走LU~**得番我自己一個~BC MAMA IS GO OUT TOO***!ONLY MEAT HOME NOW~THAT G.D  XDXD***今日WARM左好多啦**YEAH....擺脫左FREE屎LU!!!勁...LO***呵X2

係時候,,,,,,要比個限期自己啦!!頭先食野個時...同希希講話我如果一早知會識到條粉皮的話我一定唔會去識佢LO!!BUT 邊會有早知呀...有早知冇乞E啦!!屌屌**我要係我14YEARS OLD到之前HORGET佢呀***BC 再係咁都冇用......!!XD* I MUST DO THAT~...YEA!!!!

都係時候要學識HOW TIME 笑,,,HOW TIME CRY啦***...我好想令粉皮後悔MA~佢咁鐘意佢男人婆....我係LESS都唔會鐘意你啦!!!死PK....男人婆**XD呵 X2,,,算啦....唔講你地啦**一個二個~都係EVIL尼GE....唔彩你地!!!

宜家我鐘意左好多人呀!!!希希啦*冰子啦*PHYBE啦*+2啦*CANDY啦*牛牛啦*豬皮啦*仲有MAMY啦.....唔講曬LU~YEAH!!!仲有ONE DAY就考完啦....期待呀~有人係到話做TB...你做到咩???剪短你D頭髮先啦~唉.......又話食番煙~你不嬲都食啦!!!算啦....溝唔到仔就係咁嫁啦**XD

我好想轉校呀....轉去'學信'到讀~但MAMA未必比LO~!!!唉....睇`遲D點啦~**XD我,要去街街呀~唱KK~CUT HAIR~WATCH FILM呀!!!咩都要呀!....!好鐘意唱歌歌呀.......FOREVER LOVE~唱好佢先!!!*THAT OK~**XD

比心機呀:螢螢.....你係得GE~!!!   ADD OIL PLZ~XD



kubi0629
暱稱: KUBI*,,,
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-12-21
2006-11-30
2006-11-11
2006-10-22
2006-10-19
文章分類
全部 (91)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
薔薇_腥架"
自訂欄位(一)
尚無任何內容