今日去左比賽....淆lo~變左組合~!!!有d後悔....不過算啦~攞經驗姐!!周圍行左陣入去報到.....好多人呀!!唉..........等左好耐開始lu~但未到我同冰喎!!!~XD..過左好耐好耐...終於都到我地上台`!!!唱得唔錯呀我覺得...但阿冰就好唔開心LO~你唔會連累我GE~!!!唔怕啦...今次我當攞經驗嫁乍!!~XD下次學校再搞再參加....出面一定會再搞比賽GE~!!!宜家一定要攞經驗LO同信心......唔好淆XD**....我相信我一定做到明星GE!!!宜家一定要唱多D歌呀~XD唔可以咁快冇志氣的XD!!為左希希.......一定要ADD OIL呀~!!!!*
唱完就走LU~搭車車....走人~***番大埔食野!!!~*XDXDXD今日好攰呀!!~
影左好多相LO~自己上去睇啦!
http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/gipsystar777/my_photos
|