今日對卷......有開心有唔開心!!開心ge係,,.,,...只有一份係唔pass就係L.S.啦!!咁難..+上大把人都唔pass啦**唔怕...下次add oil la!!!XD....
ENG卷最高FUN...yeah!!!that gd**XD Now,,I like eng very much~!!that gd with me to talk~**哈哈~
今日成日做左娘娘very hapi~play with PING PING!!!that gd......~哈..!!xp
today p.e. lesson play vollyball!!!that gd...hv races too***2D is a winner!!!Sure win..XD!我開波everytime開BEST BALL!!**yeah.....I Lux vollyball so mush!!!~gd try.........!!!*
after sch....we hv choir!!!so boring,,,.,.,..i am very肚餓too!!!i like sing but i don't like join choir now!then finish choir~PING HAYLEY and me go to Mc...eat something!!!last,,...we go home!!
宜家要用番中文打呀!!!咁因為n d原因we can meet matin....then and something 係中間發生啦~又送PING go down....送佢走!!!!點知上番新達....又見到matin~過多陣...行到去千年shop個到...~已經見到周政...諗住佢唔會做d咩啦~點知我打打下機...有個人冇啦啦整我條邊...嚇死了我!!i want to die la!!!~**XD >3<"原來係周政,.,.嚇到我呀*sh.t!!!驚驚o.....跟住希希送我go home!哈哈....that gd too***~
today 我真係比佢嚇死....,and then many ppl don't know me with chow hiu cheng with me分手...唉!!no gd no gd!!>=<"
#####################################################
從你眼睛 看著自己
最幸福的倒影 握在手心的默契
是明天的指引 無論是遠近
什麼世紀 在天堂擁抱 或荒野流離
我愛你 我敢去 未知的 任何命運
我愛你 我願意 准你來跋扈地決定
世界邊境
偶爾我真的不懂你 又有誰真懂自己
往往兩個人多親密 是透過傷害來證明
像焦慮不安 我就任性
怕洩漏你怕 所以你生氣
我愛你 讓我聽 你的疲憊和恐懼
我愛你 我想親 你倔強到極限的心
我撐起所有愛圍成風雨的禁地
擋狂風豪雨 想讓你喘口氣
被劃破的信心 需要時間痊癒
夢想纏著懷疑 未來看不清
就緊緊的擁抱去傳遞
能量和勇氣 我愛你
我愛你 我想去 未知的 任何命運
我愛你 讓我聽 你的疲憊和恐懼
我愛你 我想親 你倔強到極限的心
哪裡都一起去 一起仰望星星
一起走出森林 一起品嚐回憶
一起誤會妒忌 一起雨過天晴
一起更懂自己 一起找到意義
我不要沒有你 我不能沒有你
絕不能沒有你
現在我敢肯定!!!沒有了你,,.,.我絕對是得的!
我比以前長大了!!!真好唷>333<"
不要沒有你,不能沒有你....現在不會在我這裡出現!!~
我愛我的朋友.....我愛對我好的音樂.....!!
today ,,,.i am .......................................................... XD
####################################################
點解裒左中學之後有咁多野煩嫁?? 我有時真係覺得d男仔好討厭.......唔想鐘意男仔~鐘意女仔咪幾好lo!!!!我唔明呀...........做一人個TB咪好lo~宜家女仔唔好咩??
我覺得ok呀!!.........前度男友~你想點呀??有時我真係好驚見到你呀............我唔知應該點呀!!!你溝女你ge事.....你係溝都唔好溝我~好煩呀~***行開d.......唔知應唔之應該再一齊~雖然我係已經放低左你.....但~當我一諗到e個問題我會好煩lo!!我唔知應唔應該...但我宜家好清楚自己我係可以放低你~!!
我唔想因為拍拖以影響自己一切ge野....朋友,,.生活,,.等**!如果唔係我諗我會e世都唔拍拖!!因為我會好驚.............XD
|