2005 年 12 月 16 日  星期五   晴天


就快.... 分類: 未分類

今日一早番學已經比個死人巴金係到串我...好黑人憎呀!!話我係8chi...你問得我咁ge問題你都差得我唔係好多姐~咁多野講!我頂........你唔順呀~衰人**XD

上到去巴金又玩人...笑死我~(宜家日日都咁開心真好)排隊...上class room~莫莫今日當值...阿冰有點兒暗串緊佢...唔好啦!!宜家都冇野啦...佢又比仔飛呀~唉....d男仔真係......衰!!

上到去睇靈糧電影台...好好笑呀!!睇完...上堂Music...好鬼鐘意呀~但..又冇得唱歌歌呀~XD*上番class room~又上堂...悶悶悶~都冇咩好講啦...跟住d堂...咪又係悶!!!

但...上eng好開心喎!Bc...睇電影ma~好好睇呀..........勁鐘意呀!!!*

下晝d堂....悶悶悶!!放學....走人~去大中.....諗住buy禮物最後!!!....冇buy到....明天去S.T.先~唉............................................番home~見到billy同candy佢地....唉...!!!!XD

番到home.....好慘~我阿ba去飲呀!!!(遲d)...話冇錢比我學鼓呀~點算呀??呀....死啦~有冇人幫到我呀....死啦!!勁耐冇學......點得咁嫁~你話啦.........係咪?宜家...仲...飲咩呀?!!唉.....要問人借錢呀!!  `好唔想咁做.....但...都要咁做~冇計!XD*

#####################################################

只想愛你

我終於還是說了一句我愛你
還記得那個微涼夜裡天空正飄著小雨
心跳的聲音 像舞動奇跡

你看著我說千萬不要愛上你
因為你只會讓我傷心別傻了快點喊停
你那麼冷靜 忽遠又忽近

我知道我對你來說也許太年輕
我想我猜我問我終於瞭解
原來為愛流的眼淚 也是種甜蜜滋味

只想愛你 當我和你走在一起就已經決定
不看不聽不問也不會放棄
是你讓我瞭解自己 可以為愛那麼堅定

只想愛你 好想每天睜開眼睛就能看到你
我知道我偶爾有一點任性
不管你做任何決定 究竟愛我還是逃避
Sorry我還是不會放棄愛你
 

#####################################################

E首歌好明顯係講我以前嫁啦....如果E首歌快D有得廳...我就唔要同你散啦!

唯有珍惜眼前人.....我做得出~就係咁嫁啦!!

希望...E首歌我可以唱一次比你廳啦!!

#####################################################

只想愛你 好想每天睜開眼睛就能看到你
我知道我偶爾有一點任性
不管你做任何決定 究竟愛我還是逃避
Sorry我還是不會放棄愛你
 

我發覺我宜家放低左你....但仍然係想同你一齊呀!

可能冇e個可能再一齊啦.....但.......

(Sorry我還是不會放棄愛你) 



kubi0629
暱稱: KUBI*,,,
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-12-21
2006-11-30
2006-11-11
2006-10-22
2006-10-19
文章分類
全部 (91)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
薔薇_腥架"
自訂欄位(一)
尚無任何內容