2005 年 12 月 26 日  星期一   晴天


訓足成日* 分類: 未分類

今日訓足成日,,,,宜家先起身打日記!!都冇咩好打啦*

今晚樂樂要走啦!好唔捨得呀~要等到4月先可以再見!!!我頭先竟然唔知你add我,點解我可以咁呀??!最後一次啦*下一次要等到4月呀~我點解可以咁大意嫁?唉.........好失敗~想喊呀!!!我真係好想番番去琴日同前日呀~好難得ge一日~*....好期得ge一次!!!我會好好珍惜呀~*XD

我唔想打d咩啦!!!因為真係好唔開心*本身我係e個X'mas真係好大滿足感呀~因為有好多人認同我唱歌都好好呀!!!我好開心好開心.....加上我地成班主日學學生...ge感情close左好多~係e到我要感謝神!!但...一諗到樂樂要走真係好唔捨得呀~不過我比心機做好自己....亦都會為樂樂你祈禱~希望你去到個邊有一個好ge學校環境!!!

樂樂真係好唔捨得你呀~



kubi0629
暱稱: KUBI*,,,
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-12-21
2006-11-30
2006-11-11
2006-10-22
2006-10-19
文章分類
全部 (91)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
薔薇_腥架"
自訂欄位(一)
尚無任何內容