2005 年 12 月 27 日  星期二   晴天


睇戲 分類: 未分類

今日8點半起左身啦*Bc約左我暗戀左好耐ge阿詩出街~呵x2!!!!!開心死.....但~我遲左小小唔怕啦*XD

我地搭KCR出S.T.*去買飛睇戲...好多人呀!!好彩都買到...買完即刻入去睇~好好笑呀!!!!我地買飛個時仲好笑呀...有兩個傻仔企係我地前面~但.....佢地掛住睇野,,,冇向前行~咁我同阿詩咪向前行lo~呵x2 XD*O咀lo....*!!跟住又有個傻仔...行走左我咪行前lo~點知佢又行番埋尼....頂佢*我心諗,,,你自己走開左我咪向前行lo...如果阿冰一定串佢!!!睇完戲去左影相....影貼紙相唷*>3<*好玩...Din曬咁!!!仲買左銀包...不過有後悔呀*XD

去食野...行多陣街去無良買野食!去*玩具反豆成*...又影相~跟住...番屋企lu...攰呀!!!*


琴晚有條粉皮打尼....冇病呀????有咩好傾呀?11點先打尼....?宜家同你好熟咩~搞到人冇得訓教...!叫我唱歌比你廳?彩你都傻啦.....我點會唱比你廳呀???!同你有親呀?*XD傻仔...係唔鐘意唱比你廳呀!!!超.........*收啦~`乞人憎呀!!!!問問問....唔駛你關心我lo...要你關心時你唔關~宜家?遲唔遲d呀?好煩呀你....你宜家係我心目中已經冇地位嫁啦!!!死心啦*.....我去邊,做唔做hw都唔關你事lo.....!更+唔想廳到你把聲呀*XD....唔好問咁多啦~你係我邊位呀?我係學校,,,唔想再見到你lo...仲問我地有冇見過?你冇病呀......*?唔該,,唔好煩我?////

 



kubi0629
暱稱: KUBI*,,,
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-12-21
2006-11-30
2006-11-11
2006-10-22
2006-10-19
文章分類
全部 (91)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
薔薇_腥架"
自訂欄位(一)
尚無任何內容