琴日練完之後番屋企...點知阿ma阿ba佢地已經出左門口~唉...不過算數~!!唔緊要....原來阿文都要出去食飯咁咪約左佢一齊出尼lo~咁等到佢尼啦~佢話唔搭bus~咪by kcr lo~都好好地!!點知我地去到mk...諗住搭mini bus~但..勁多人排隊我咪數下有幾多人lo~原來要等5架車先到我地呀!我頂....你唔順呀*咁咪行過去lo~個時已經比人吹!!!我地行得勁辛苦....mk不嬲都多人嫁啦~仲難行....!點知行行下...竟然比我地見到純情佢地成班人喎!!同佢地吹左陣水....唉...勁想同佢地一齊玩呀!但..唔可以~妖...怪呀*>3<*咁咪行lo....但..真係多人得滯...拖住尼行!!驚死迷路咁**@_@"終於都去到啦**唉...又等~悶到嘔呀*好啦~落去食飯..係咁又一日!!!!
今日又係去練呀*都未背曬~唉!!!唔知呀....
好開心呀~純情見到工啦!!咁好啦.....咁你就要好好咁做啦*唔好令我失望呀*知冇??????
#######################################################
青蛙公主
就算好心地 不足以選美
論舞姿都不夠伶俐
懷著缺陷美當作福利
麻木去做你的知己
未似小公主 都不夠優美
為你好都需要迴避
難道美麗至有專利
我怎去比也沒法比
*扮相好 賣相好
六呎高 就最好 那樣吸引
柔順秀髮 才合襯*
#明白與你難合襯 博得憐憫
那些漂亮世人 至匹配做情人
無需關懷來當做扶貧#
像隻小青蛙 都不夠可愛
是個講姿色這年代
難道每滴愛變作傷害
才令眼淚變得光采
扮對好兄妹 怎可以戀愛
就算花青春再期待
盲目再為你去忍耐
我哭到得對大眼袋
REPEAT*#
這個世界只愛美 用美醜 判斷人
看看那個喜愛我 沒有人
REPEAT*
怪都怪 是我醜 別獻醜
就放手 就要走 我沒吸引
明白與你難合襯 博得憐憫
我相信自己有日夠好人
明天醒來能變做情人
|