今日開心死我...真你好開心呀~衰豬!!!
今日係我校...X'mas party同埋崇拜~好玩呀!!
一開始上左班房先...開始party~我同希希主持~叻女ma??跟住食野...我掛住幫手都冇食~又要服示除恩健身*小BEN BEN*阿永*小阮子*佢地班男仔啦...唉....~so busy**!食完野....抽獎~我抽到塊鏡呀~好鐘意呀!!呵.....2*跟住搞掂曬...落左去hall到崇拜lu!又係唱詩歌....好好廳呀~又玩到din曬~最衰唔係我打鼓啦~如果唔係我仲din呀!!完左之後...落canteen唱歌!!又走lu...落m記!!!叫左阿永*小阮子*68him*請我食野....成功~but係wong俊生請....好人lo~e d咪叫..!!唉....王我對你地咁好呀~*得啦宜家..唔知邊條粉皮叫我做kubi dog呢呵???99的....**食完番home...巴金又嬲啦!!!唉....唔好咁啦*我唔鐘意呀!!!!@
今晚仲要去練習...我宜家把聲ok啦~大叫左好耐都冇事住~希望24號演出成功..做得好好睇睇!!!+油.....但...yellow都尼我緊張!!呵....不過舞台係only for me 嫁!yeah...
###############################################
算數
分手的一煞或者很不好過 苦痛到我要生要死
曾話過要去懷著怨氣 這一世也要決心憎你
但我知花必須要謝 春天必須變夏天
我也有天心死 稀風雪亦要繼續前行
毛毛細雨 萬象更新
一概清洗心中的怨恨 人是會轉季節會變更
承受過冷與折磨過的枯枝 春季後亦可再生
*也許不應該憎恨人 好應該感動人 失戀都這樣勇敢
既是成年人 無謂再拿謠言誣衊你 事後便罪加一等
再經過短短的春夏和秋冬來忘掉你 現在活得多開心
跟你渡過 這麼多年 都算是朋友 何用變做仇人*
舊事算數 大道康莊
跟你握握手冰釋怨恨 離別了你我至會瞭解
其實我也會有力氣抵擋冬天最寒冷的氣溫
Repeat *
隨著季節變化 開始想不起了你的眼神
來日你也讚嘆 我也會劫後重生
Repeat *
一個目送 夏去秋來 等我用時間 忘掉這舊情人
我知道....
經過時間流走....
我係可以張你完完全全咁忘記你~
只係當你係我朋友....好哥哥呀!
你係我..最愛ge哥哥同朋友**
|