2005 年 12 月 21 日  星期三   晴天


X'mass* 分類: 未分類

今日開心死我...真你好開心呀~衰豬!!!

今日係我校...X'mas party同埋崇拜~好玩呀!!

一開始上左班房先...開始party~我同希希主持~叻女ma??跟住食野...我掛住幫手都冇食~又要服示除恩健身*小BEN BEN*阿永*小阮子*佢地班男仔啦...唉....~so busy**!食完野....抽獎~我抽到塊鏡呀~好鐘意呀!!呵.....2*跟住搞掂曬...落左去hall到崇拜lu!又係唱詩歌....好好廳呀~又玩到din曬~最衰唔係我打鼓啦~如果唔係我仲din呀!!完左之後...落canteen唱歌!!又走lu...落m記!!!叫左阿永*小阮子*68him*請我食野....成功~but係wong俊生請....好人lo~e d咪叫..!!唉....王我對你地咁好呀~*得啦宜家..唔知邊條粉皮叫我做kubi dog呢呵???99的....**食完番home...巴金又嬲啦!!!唉....唔好咁啦*我唔鐘意呀!!!!@

今晚仲要去練習...我宜家把聲ok啦~大叫左好耐都冇事住~希望24號演出成功..做得好好睇睇!!!+油.....但...yellow都尼我緊張!!呵....不過舞台係only for me 嫁!yeah...

###############################################

算數

分手的一煞或者很不好過 苦痛到我要生要死
 曾話過要去懷著怨氣 這一世也要決心憎你
 但我知花必須要謝 春天必須變夏天
 我也有天心死 稀風雪亦要繼續前行

 毛毛細雨 萬象更新
 一概清洗心中的怨恨 人是會轉季節會變更
 承受過冷與折磨過的枯枝 春季後亦可再生

也許不應該憎恨人 好應該感動人 失戀都這樣勇敢
 既是成年人 無謂再拿謠言誣衊你 事後便罪加一等
 再經過短短的春夏和秋冬來忘掉你 現在活得多開心
 跟你渡過 這麼多年 都算是朋友 何用變做仇人


 舊事算數 大道康莊
 跟你握握手冰釋怨恨 離別了你我至會瞭解
 其實我也會有力氣抵擋冬天最寒冷的氣溫

 Repeat *

 隨著季節變化 開始想不起了你的眼神
 來日你也讚嘆 我也會劫後重生

 Repeat *

 一個目送 夏去秋來 等我用時間 忘掉這舊情人

 

我知道....

經過時間流走....

我係可以張你完完全全咁忘記你~

只係當你係我朋友....好哥哥呀!

你係我..最愛ge哥哥同朋友**



kubi0629
暱稱: KUBI*,,,
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-12-21
2006-11-30
2006-11-11
2006-10-22
2006-10-19
文章分類
全部 (91)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
薔薇_腥架"
自訂欄位(一)
尚無任何內容