今日番學學...凍凍的!!Bc我冇著free屎呀*,,,又係搭的上sch啦!!做is個探9手冊,,比pfat話...妖~冇病呀?都冇抄...上番課室!!!
上is堂,,,,燒花生~我下次攞chocolate尼燒呀!!!XD...再上中史堂~冇帶書*頂.....不過冇事!!小息....唱歌*再上堂....悶屎我了~
跟住d堂..孖堂中,英,數*我死了...but我都係玩姐!!傾計....英文堂phybe先勁呀~係到串老師!!!勁夠姜....she is so cool...如果佢係男人我會愛死佢!!!
放學,,,走人!!!同希兒..阿冰..思穎佢地搭的走~希希又送我....見到個好型ge人!!!我鐘意呀...回到家食野先唔好講咁多!
廳日同阿冰去街街...開心唷*
狂影相呢*
一生何求
若有你 若有我 還有十塊
這樣我 便可以 約你去街
只有十塊 甚麼信物平便買
甜蜜蜜吃些燒賣
沒老友 沒女友 如何愉快
生命要 用把尺 透徹了解
得到 沒有 或者當做還舊債
事業完美得不解
大概天要我兩者挑選
跟你兩個 寧願缺少了人緣
對我 你偏庇護縱寵 事業仍為我捐
*若要的通通也沒有 然而仍可手挽手
剩下溫柔 問我一生復何求
庸才 仍可得到你問候
無限滋油 慢慢細賞星宿
沒有錢不要走 到了有錢通處走
樂在心頭 問我一生復何求
庸才 難得找到你願受
情在心靈 在身外 任一切 沒有
(庸才 能與你一起墮後
落魄溫柔 那溫柔 將火化 萬有)*
命數轉了又轉 其實始終不自願
跟你兩個 寧願缺少了人緣
對我 你偏庇護縱寵 事業仍為我捐
REPEAT*
情在心靈 你生存 任一切 沒有
我終於搵到e首歌啦..好q開心唷!!! bc我先前廳過好鬼好廳......>3<" 廳日同阿冰去街街...開心唷*
|