好快又到新ge一年啦!!!到左2006年呢...我諗我要更加比心機,add oil啦* 向我學業,唱歌ge前途作好準備啦*
今年學業,,,,都ok ge!!!!除左L.S. ,,I.S.*其他都ok呀!XD~
唱歌...仲好呀!!!出左去比賽...雖然冇攞獎但係呢~就比我練大左個膽*係教會個個show off仲正~好feel呀個感覺....我又可以上台唱歌~仲比人讚*c母仲話應該向e方面發展....*yeah我係得ge!!!!叻女呀*
我係唔可以衰比人睇...又其是d史前動物個d lo!仲有d衰人老師...99的*不過我都鐘意比人罰企ge,,都冇咩事..仲可以同遠d個d fd傾計~好到爆呀!!哈.......
都係個d啦**好鬼憎你...琴日冇啦啦add我問我做緊咩?!又關你咩事呀?有d自知知明好冇呀??如果我番學校同一同我d fd講...睇下佢地so唔so你呀!!傻仔....你話人德~你先德呀!*XD 仲有一個,,,E幾晚都冇打電話比我~好好訓呀!!!*呵.....佢條友~唔好再煩我呀~我諗阿冰講得啱....一定係冇女應佢先搵我~其他女唔要你,,你就收啦*係你自己攞尼GE...我唔想見到你....亦都唔會唱歌比你廳~係哄人訓教都哄第二個呀~我同你行ge時候我都冇唱比你廳.....咁你都唔駛拍意散左之後有歌廳lo!8chi*
|