今日番學,,,唔駛講都估到啦,,悶!! 去堂 ,,,悶悶悶~ 最好玩家政啦~煮野食,,我整得very good呀!!!!好過上次連xx佢...d唔好eat ge~我e d先入味...不過其實我落錯份量...呵x2*XD..我幾驚會食死人呀!! 跟住上番課室,,又落hall又話練歌點知又唔駛....唉~ 落去搵阿冰...阿牛比左封信我睇...唉!又係咁啦...周政問,,點解我唔love佢~!!傻ge...你係冇我心就唔好問啦.... 你有個莫莫咪ok lo!!! that ok*XD 我宜家都唔理e d lu!!!! 之後eng lesson~好開心....傾計..corr!!! 好快放學...開心~ 整big報!不過我only play more then整野* 8chi的.... 整完走人~落m記... 點知撞正周政~個時勁好笑呀!!我一見到佢就講...sh.t*~阿冰見到又係咁講~到希兒就講wow~好好笑呀!!!跟住唔理,,照食......希兒送我番home~*XD.. 回到家..沖涼~個d啦.....廳日又番學我好唔想呀!!!唉..............悶悶悶*
|