眼見人地咁幸福...我都好開心~但,,,,諗番轉頭*我今年真係成個人唔同曬~咩都做齊曬!!!成個傻婆咁* 我可以因為一個電話,一個sms令自己好開心,好大希望....令到自己勁唔開心,失望到我死!!! 我真係唔知自己想點....更加唔知d男仔想點....!!! d男仔當佢鐘意你ge時候,,就唔珍惜你...到左散左之後就尼關心你~我覺得好討厭!!!! 當d人覺得你好...就同你玩,唔好就當你係,,,...!!!!* 但,其實原來我仲未大個~我仲係一個細路女...日日都傻下傻下咁* 以為人地對你好就係好朋友...原來我咁諗一直係錯lo!!! 唉......算啦*我可能就係咁,,,成世都長唔大* 成世對all things都玩玩下咁~我想認真....但我唔可以!!!
個個都有自己鐘意ge人....但我就飛下飛下咁*都唔自己鐘意邊個咁!!!傻妹.....~眼見個個都為愛情煩惱,,宜家我自己就傻下傻下~不過都好呀...起碼唔駛煩!!!不過我要多謝一個人...就係阿文啦*你成日都為我好....但我就自暴自棄*唉.....sor呀!!!>3<* 由今日開始....我以後都唔會為男仔以煩惱!!!開開心心....做個傻婆* 好又一日,唔好又一日*
P.S. 阿冰,,,,,我好期待本相簿呀!!!!乍乍林,,,,整啦** 我地要去多D地方...影~ 新界 香港仔 9龍 邊到都好*都要影... 日日都同部相機一齊!!!
我真係好憎D老師呀...比咁撚多HW我地!!!ON99的....做死人咩??屌....我好辛苦呀做得....你條*發達*呀!
|