今日番學...每堂都得30mins乍~勁正呀!!! 哈哈*傻hi...
上堂..悶悶悶!!!冇一堂正....我only知~我上堂個時好想快d cut hair!!
到左食lunch個時~我地幫珮怡唔比xxx龍食佢盒飯~*
我食曬+2盒飯...yeah* 呵!!!
放學.... 即走!!
番home換33先~then去cut hair!!!!哈...好緊張呀個時...
等陣好耐....終於都到我!!! 勁hapi...到最後...cut得好好呀*
我勁鐘意個頭....好過詩詩啦* yeah....我幾驚勁7呀!!!
cut完後...call阿冰落尼~佢都話ok~咁就ok啦!!!>3<"
我地再去買化妝品(我買)...$97呀!!
遲d 24號庶頭+化妝唷* yeah_______
行多陣...影完相~ 就走人lu~
同希希係車到講笑...一個鐘又一個鐘!!!
番到home...希希攞野走lu~我玩電腦!!
星期日未必去到bbq....but 24一定去!!!
唔知有幾多人去呢??!
遲d再同阿詩去唱k.... 好野!!!
係咁先...
|