今日番學... 好鬼凍呀!!! 我要死呀~
咁一番學... 搭的個時知道左希希今日唔番喎!! 勁勁勁唔開心~
咁上到去..搵阿冰啦點知唔見佢喎!! 咁珮怡就捉走左思穎啦!
唔理我...走開左~ 好彩思穎對我好望番轉頭~ 如果唔係真係冇人理LO~
我覺得...珮怡佢有點兒衰同自私LO!!
BILLY唔理佢就搵希兒...希兒唔係到就搵思穎... 遲D我真係唔知你會點!!
如果再係咁我一定會覺得你好自私LO~ 唉......
算啦... 我忍!!!
上到課室... 上堂!!!
又悶... 不過我答應過神~ 我要比心機上堂!!!
咁我都可以做到唔傾計ge.. 不過都唔係廳得好多野番尼lo!!!
pe堂打排球!! 我地班又won the game !!! yeah*
我係到跳舞.. 勁好笑!! 開best ball! * gdgdgdgdgdgdgd*
放學.. choir~悶!! 睇電影~ 正!
個女主各好令女唷>3<* 我鐘意佢呀!!!
呵.. 如果我係佢就好啦!!
咁完左之後... 勁肚餓!!
同阿冰勁食野... 食到落去新達!! 冇停過呀~
番到home.. 又食!! 正~
沖涼.... 沖完!
同希希chat下...
chat到我嘔呀!! 唉~ 第二次...
由周政到宜家好耐冇咁喊過啦!!.
咁.. 唉... !
我想希兒你知巴金e個人真係唔值你咁對佢*
我覺得你好辛苦呀~ 唔好咁啦好ma??
傾完... 食飯!!!
3姑媽尼左呀~ 哈哈...
同阿冰chat下...
又同LG傾電話~ 我愛你也!!
衰仔.. >3<!
***********************************
我要死呀.. 你咁好!!!
**********************************
睇19號就知WHY係LG啦!
|