2006 年 1 月 23 日  星期一   晴天


慘 + 凍! 分類: 未分類

今日番學...   好鬼凍呀!!!          我要死呀~

咁一番學...   搭的個時知道左希希今日唔番喎!!    勁勁勁唔開心~

咁上到去..搵阿冰啦點知唔見佢喎!!    咁珮怡就捉走左思穎啦!

唔理我...走開左~             好彩思穎對我好望番轉頭~              如果唔係真係冇人理LO~

我覺得...珮怡佢有點兒衰同自私LO!!

BILLY唔理佢就搵希兒...希兒唔係到就搵思穎...    遲D我真係唔知你會點!!

如果再係咁我一定會覺得你好自私LO~        唉......

算啦...    我忍!!!

上到課室...   上堂!!!

又悶...         不過我答應過神~    我要比心機上堂!!!

咁我都可以做到唔傾計ge..            不過都唔係廳得好多野番尼lo!!!

pe堂打排球!!     我地班又won the game  !!!    yeah* 

我係到跳舞..   勁好笑!!   開best ball!  *   gdgdgdgdgdgdgd*

放學..   choir~悶!!   睇電影~    正!

個女主各好令女唷>3<*   我鐘意佢呀!!!

呵..                                  如果我係佢就好啦!!

咁完左之後...   勁肚餓!!

同阿冰勁食野...    食到落去新達!!   冇停過呀~

番到home..    又食!!    正~

沖涼....   沖完!

同希希chat下...

chat到我嘔呀!!     唉~         第二次...

由周政到宜家好耐冇咁喊過啦!!.

咁..  唉...   !

我想希兒你知巴金e個人真係唔值你咁對佢*

我覺得你好辛苦呀~     唔好咁啦好ma??

傾完...  食飯!!!

3姑媽尼左呀~   哈哈...

同阿冰chat下...

又同LG傾電話~             我愛你也!!

衰仔..            >3<!

***********************************

我要死呀..         你咁好!!!

**********************************

睇19號就知WHY係LG啦!

 



kubi0629
暱稱: KUBI*,,,
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-12-21
2006-11-30
2006-11-11
2006-10-22
2006-10-19
文章分類
全部 (91)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
薔薇_腥架"
自訂欄位(一)
尚無任何內容