今日1點30就出門口~
約左阿冰去銅鑼灣ma~
見到個肥PO.. I WANT TO Q HER*
跟住有人派M巾.... 笑死P到係K啦*
跟住去may sin買野食....
見到呀~ 大佬彤同埋佢班細ge!!
呵...
諗住買完唔見佢地啦~
點知上到去又見到佢地~ 食屎*
咁我同阿冰咪行遠d lo~!!
點知佢地又行埋尼....
串我地喎~ 我地都唔理佢!!
on on的* 低能仔!!
上車啦... 阿冰同我地講佢地ge e著品味!!
勁野啦* 大佬彤__用pc~!! 真敗家..
你佢老母嫁,,,係咪?????
阿奶 x 黑色指甲油 x 直身牛仔褲?
勁嘔lo.. but不嬲啦* 呵...
佢地成班都77777777x1000000*
我地又睇個個唔知咩料ge人~
sd比阿冰個d mms~ 笑死啦*
到st我到落.. 陪冰換錢!!
可以唔洗對住班8 po啦* yeah*
蝕左呀..阿冰佢!!! but算啦*
係火車...
見到一個驚人ge場面!!
Bape迷.. 勁人呀!!
我一見到...冇聲出!!
嘩左聲lo~ o咀到我呀!!
真係嚇親.. 真野尼嫁! 勁勁勁*
到左銅鑼灣地帶..... 搵搵搵!!
搵到but...賣3ge????
睇真d原來真係.. but唔起眼姐!! 嚇親*
買鍋... 買完走去sogo*\
買playboy bag*
見到d無法接受ge場面.. 真係嚇到我同阿冰!! 頂*
頂唔住...打比phybe!!
終於搵到啦~ 成個人定曬lu~!!!
yeah*** >333333<
揀左好耐... 買到lu~ 好令令呀!
買完.. 走人啦!!
過左金百利*
見到呀赤間鋪... 相見過!! but唔知係邊...
真係意外~ but賣bar嫁..唔行入去了!!

間鋪好令呢*
then... 我想去時代~ but唔識行~
又搵唔到無良~ but見到AIA!!
笑死左.. e個時候!!
我地見到好多名牌shop !!
名到呀~ 唔識讀!!
呵.... 阿冰講話!!
死係到都好呀.... 咁多貴野~
then又去番銅鑼灣地帶....
我又計劃我買名牌ge時候啦...
PC? WW? BB?
唔知呀~... 個個到好啦*
但,,,要SAVE MONEY FIRST*
唉.................. 行到5點走人!!
by mtr個時..
阿冰佢~ 唔好提!
諗到+2係阿冰個時....
我地笑到pk~ 佢一定係咁叫啦!!
點算呀點算呀? 8chi的*
見到好多好好笑ge人... 唔講啦!!
想知問我地啦*333333333*
就係咁...
我6點就回到家家*
又要出門口啦*
...食飯...
有收穫~ 低褲..好令呀!! 個包裝仲抵死*
又有支... 名牌潤唇膏!!! 正呀~ 曬...
食pizza~ 正!!
勁飽*
廳日同阿詩去mk 買野!!
只可以用$200...
bc要草$.. 但我要去新之城同Lamg Ham Place!!
睇conv屎同pc ww bb個d啦!
哈... 諗起都開心!!
比心雞草$呀!!!
小螢...
|