2006 年 1 月 24 日 星期二  |
| 放假 |
分類: 未分類 |
今日終於放假啦* oh~baby!!!
上堂.. 得個悶字!!
數學唔pass.. 食你的屎啦!! 再一次肥~
but我都估到啦.. on尻!!
我好撚憎個楊sir.. 廢物*
小息 同+2買野食.. 落一樓!!
見到陳志宏 勁好笑!! 又係叫我c姐*\
叫脹了 =3333333=*
上L.S. 同阿冰,希希,阿珊傾計啦!!
我地係到剪野.. 現到DIN曬~
我地好有錢呀.. 有好多LV BB 個D呀!!
SOSO仲送左個LV BAG比我~ 開心死!!
我笑死左*
上家政開心死..!!
玩猜泥膠,,我好鐘意呀!!
好好食呀!!
D湯丸!!
咁*
LUNCH...9狸又出動啦! 哈~
食飯...
落左CANTEEN....
同阿冰整左個水魚做型出尼.!!
勁`好笑~
哈哈*
又攻擊人!!
有障礙物* YO X2..
要攻擊李梓康!~ 笑死了*
好快放學!
魚旦番左尼~
比我同阿冰話部手提OUT~
呵..=V+
咁就番HOME~
冇同希兒一齊行~
因為姓鄭個個係到~
咁我自己都得啦....
我好唔鐘意佢呀~ NOW*
係咁啦..
廳日開始放假~
YEAH*
同LG傾電話...
正一傻仔~
遲D再出尼玩啦...
但,,,要叫埋我地E班傻HI出尼喎!!!
知冇?
|
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 91 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|