今日一番學都好平安... 但一講到成績個D就!! 唉*
一上到班房個死人soho...就話帶埋書包落去喎!! 頂.... 人家咁辛苦上到尼~
你又話帶埋書包去詩歌早會喎... 咁咪落去lo同珮怡...
咁落到去...好多人啦都!! 唱偶然遇上的驚喜喎....
唱左勁多次呀!! 佢地叫我地大聲喎...咁我咪好大聲咁唱lo~ 阿冰都咁講!!
搞到我好hign喎... 勁大聲...!! 唱完走人lu*
上番課室上堂......... 但~我都唔係上堂嫁啦... 咪同+2傾計lo!!
.. 今日同+2成日傾about sex ge野!! 笑到我死....
跟住我地又係到..問d勁人!! 問扯棋子同小丸子... 勁好笑~
勁啦你地.... 咁專業!! 不過+2都唔屎... 今日上左一日性教育堂....正*
放學... 詩歌敬拜!! 正野啦.. 親近神ma!!
5.30走人... 以為希兒佢地走左.. 點知未走!!
希兒同我講話 johnson話我似joey喎!! 頂*
話咩...johnson鐘意joey so 佢話我似joey??
唔好玩啦... 想死!! 我好似joey就好啦*
唱歌咁勁呀~ 唉!!
又唔見左隻錶錶.. 係我同皇上ge定情信物尼嫁ma!! 好唔開心也....
唉........ 錶錶!! 番尼啦* 錫曬你呀!
就係咁.. 搞搞下回到家了...!!
唔開心 x 10000000000000000 唉!!
傷心到我呀!! 我want to die啦*
我呀...... 好慘lo覺得!!
唉...... 頂頂頂頂頂*
26號同阿詩詩去街街... 正爆唷* 影多d相先~
又同阿冰好cut hair..... 20號!
24 班會bbq..!! 緊張唷*
ps 宜家個個wallpaper係我自己整嫁...!!令唔令呀??
|