開左個新xanga呀!!
有時我會打xang,,有時打e個!!
但,,我如果遲d用開xanga的話就會長,,放棄e個!!
我今日整左1個鐘到啦...
唉....都唔夠e個令令喎!!
mama煩煩!!
要搵人teach me呀!!
今日都唔會出街啦...
希兒個 d番左sch當值~
唔知佢地係咪好悶呢??
我想快d整令個xanga呀!!