今日好好呀,,唔錯也!!番到去陪希兒搵涼東塋~不過點都地..最後都唔駛留堂!!上堂悶到嘔電呀...A&D我都唔鐘意ge*跟住完左兩堂~上番課室...比李梓康打我個頭,,比左個名佢~卜頭黨主席,而阿冰係佢ge手下!!頂...希兒話佢鐘意我~o...my god!唔係掛?i want to die*>3<" 上i.s.還可以的~再有英文堂...低b到呀教d野我小學都識啦!!+2唔識喎...嚇死人咩? 再上math x2悶悶悶..低b到嘔呀*lunch...落去睇dog~都冇咩好睇ge...得人冇dog ge!!唉....喊呀~人家愛狗嫁ma!!我又打番李梓康.....好野~ 中文堂x玩games~冇咩野狂傾計個d啦!! 放學番gb....oj的*唉.........*XD 我比阿冰發現左我唔係bg面係..but參唔多啦~倒轉讀...姐!!!
言後by的...要$13.7!黑車....8chi嫁?唉呀!!! 希先送我番home....我地勁講笑~笑爆呀!!!見到yellow...係到講話(大聲)黃駿民喎!!o咀到嘔呀...勁好笑呀~唉....同希希一齊好開心呀!!如果日日都係咁就好啦.....
24號bbq...開心!化妝先........................
|