今日要番學啦...雖然可以見到d fd我好開心~但,,日日番學都等放學...勁辛苦呀!!! 想死呀*XD 今日又冇啦啦又張d堂屌轉曬喎!!! 發達啦*=口= 冰冰豬又比個條老樹幹話.....收啦你~咁q多野講...蝦我的愛人 ,,妖!(嬲) 上到課室..開始上堂啦*悶悶悶呀!!..上pe就精彩啦...打排球呀,,,,勁開心超興奮..(笑)上完pe上eng,,都ok啦..but好眼訓~個肥婆同我地玩埋d野...勁kai不過我都有玩...成個低b仔咁~不過我不男都係啦!!! lunch zoe比左佢盒飯我食...人家-肥ma,,唉!!!!!XD* 又同阿冰,希希take左一張相咁啦!!!好快又上堂...我頂佢*(哭) 跟住`又悶悶悶...唉~唔講啦!!
放學....成個8chi咁lo*阿冰同我先知咩事啦咁就!!!!XD...我地講個d野好笑的,呵x2...! 都係咁啦..冇咩野啦!!
星期6同冰冰去街lo...勁影相呀!!!
|