今日勁眼訓呀!! 頂頂...
想知咩事睇琴日個篇就知啦...
今日真係唔想go sch呀* xd
上到去,.,.好hot呀!!
收hw,,.,冇撚左個數ws呀!! 頂..
唔撚知死左去邊,.,~ 拎希希個份影印..
唔理啦,., 上中文堂.,.
我執野比8po東收左呀!! 食屎屎啦,.,.
好撚乞人憎呀!! 我又冇做過,,...
上math....
屌位呀!! 同ko小蔥sit!!
都ok啦..佢唔煩ma!!
but後面就有一粒屎多啤梨!! 頂頂,.,.>>
唔理lu.... 上eng屎多啤梨叔叔講咩,,
屌奶,.,我唔明咪問lo
點知小丸佢話比你對波我呀!!
咁我明啦... 唉* 比佢地串tim!!
咪同冰冰傾計計喎!!
我比野阿phybe做..點知比人收!
我又比人話呀!!!
妖...我唔撚理佢~
亂抄比佢呀...串尻佢呀!! 唔比咩?
車...食屎啦!! 林屎!>3<
放學choir...
唱歌..勁眼訓呀!! 粒candy ge功力冇曬lu!!
完左同希希 冰落m記...
食完,,..,希希同我走!!
見到mok mok估唔到佢會咁做呀~唉....
落運頭*
陪希希等ba kim佢地!!
見到ba kim 菜頭 yellow 潮吹...
yellow生日呀,.,.hapi b - day!!
咁我番到home,....
黃生call me話今day尼我home食飯呀!!
哈哈,.,開開開開心心心心呀!!
yeah* >3333333<.
點知又比阿ba話...車!!
我何來太到BAD呀??
佢又同我講明叔叔尼.....
唔怕啦!!
佢地尼到,,,
我地食完飯....
THEN同黃生落去BUY ICE CREAM落街...
買左皮鞋....呵...都唔令GE!!
算啦..先前個對難曬啦都!!
上番HOME
同純情傾MSN...
佢話我似佢,KAKI同皓南B ge合体!!
o咀呀... 死仔!!
but庶起(唔掂ge時候)
正面似純情 側面似皓南B
唔庶似kaki...
唉!! 我唔覺,.,.,...佢地講ga乍..!
黃生唔屎番sch....
今晚係到sleep yeah!!
我地訓廳呀!!
呵...>333<
勁正!! 我愛黃生(唔好亂諗)
好眼訓呀!
睇番琴日個篇就知啦!!
|