2006 年 2 月 6 日  星期一   晴天


勁火 分類: 未分類

今日勁眼訓呀!!   頂頂...

想知咩事睇琴日個篇就知啦...

今日真係唔想go sch呀*  xd

上到去,.,.好hot呀!!

收hw,,.,冇撚左個數ws呀!!  頂..

唔撚知死左去邊,.,~   拎希希個份影印..

唔理啦,.,  上中文堂.,.

我執野比8po東收左呀!!  食屎屎啦,.,.

好撚乞人憎呀!!  我又冇做過,,...

上math.... 

屌位呀!!   同ko小蔥sit!!

都ok啦..佢唔煩ma!!

but後面就有一粒屎多啤梨!!    頂頂,.,.>>

唔理lu....   上eng屎多啤梨叔叔講咩,,

屌奶,.,我唔明咪問lo

點知小丸佢話比你對波我呀!!

咁我明啦...  唉*  比佢地串tim!!

咪同冰冰傾計計喎!!

我比野阿phybe做..點知比人收!

我又比人話呀!!!

妖...我唔撚理佢~

亂抄比佢呀...串尻佢呀!!  唔比咩?

車...食屎啦!!  林屎!>3<

放學choir...

唱歌..勁眼訓呀!!   粒candy ge功力冇曬lu!!

完左同希希 冰落m記...

食完,,..,希希同我走!!

見到mok mok估唔到佢會咁做呀~唉....

落運頭*

陪希希等ba kim佢地!!

見到ba kim 菜頭 yellow 潮吹...

yellow生日呀,.,.hapi b - day!!

咁我番到home,....

黃生call me話今day尼我home食飯呀!!

哈哈,.,開開開開心心心心呀!!

yeah*    >3333333<.

點知又比阿ba話...車!!

我何來太到BAD呀??

佢又同我講明叔叔尼.....

唔怕啦!!

佢地尼到,,,

我地食完飯....

THEN同黃生落去BUY ICE CREAM落街...

買左皮鞋....呵...都唔令GE!!

算啦..先前個對難曬啦都!!

上番HOME

同純情傾MSN...

佢話我似佢,KAKI同皓南B ge合体!!

o咀呀...  死仔!!

but庶起(唔掂ge時候)

正面似純情    側面似皓南B

唔庶似kaki...

唉!!  我唔覺,.,.,...佢地講ga乍..!

黃生唔屎番sch....

今晚係到sleep  yeah!!

我地訓廳呀!!

呵...>333<

勁正!!       我愛黃生(唔好亂諗)

好眼訓呀!

睇番琴日個篇就知啦!!

 

 



kubi0629
暱稱: KUBI*,,,
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-12-21
2006-11-30
2006-11-11
2006-10-22
2006-10-19
文章分類
全部 (91)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
薔薇_腥架"
自訂欄位(一)
尚無任何內容