今日係我baba生日呀...at night出去食壽c..呵!!>3<
琴晚mama先同我講,,如果唔係我都唔記得呀~
琴日係周政生日...生日hapi呀!!
廳日細佬又生日...好多人生日呀!! =*=
阿詩佢生日就見到阿水~ 就好啦!!
眼紅都爆呀...!!!
阿水我愛你呀..!! 哈哈* >3<
我係阿水Fans!!! 十卜水水....
今日同人chat左陣...~
家豪哥哥失戀... sh*t ~!! go劈酒~ 唉*
唔好咁`啦... 教壞個細ge!!! ma鬼煩...
拍咩拖呀? 煩煩煩* 討厭~
TBTBTBTB好 TBGTBGTBG仲好呀!!
YEAH.. 冰冰~我唔駛回頭住!!
等多陣先啦..* 但個個人真係幾似大籮!!!
黃生最令仔呀.... 勁野!! 老豆* mni老母*
下次出尼玩啦.. 豬豬豬豬(*oo*)
好笑的
對con屎我會愛錫佢嫁!!!
廳日去阿冰到食古古nic火wo~ 我要早d去help佢手!!
要做曬d hw先呀! pk啦...
多到嘔呀~ 唉...*v*
快d到我生日啦...我要禮物呀!!
要剪下個頭...想染下佢!!
快d到暑假啦...
我地3月又exam啦...
二丁同學..我地要add oil呀...
知冇?
攞番我地失去ge野呀!!!
知冇?!!!!
add oil _
我唔想要宜家個銀包呀...
問阿詩佢話唔鐘意..阿琪阿莉仲衰!!
唉..王我買左咁多錢生日禮物比佢地...
仲要自己攞錢出尼tim..
唉....我以後都唔會咁豪呀!!
利是又唔係逗得多喎~
唉...
年年都係我買3份佢地就送一份比我!
仲要佢地mama比...
唉!!
感得自己好橙lo....橙橙橙橙>-<"
我下年都係買一份比佢地算啦...!!
唉
食完飯番尼...
開心GE..
同我細佬係到RUN 呀 RUN...
勁HOT.. YEAH!!
番到尼...言仔ADD番我~
嚇死呀..以為佢又屌我*
做番FD咪好LO...
你去溝你GE女..我去溝我GE仔(唔好誤會,我唔係D咁GE人)
我唔會番回頭嫁...
阿冰...你係仔我實愛你..!!
BUT係珮怡就...唔好攬的..*
PC銀包勁抵呀...平平平*
我實BUY!!
|