2006 年 2 月 2 日  星期四   晴天


生日 分類: 未分類

今日係我baba生日呀...at night出去食壽c..呵!!>3<

琴晚mama先同我講,,如果唔係我都唔記得呀~

琴日係周政生日...生日hapi呀!!

廳日細佬又生日...好多人生日呀!!   =*=

阿詩佢生日就見到阿水~  就好啦!!

眼紅都爆呀...!!!   

阿水我愛你呀..!!    哈哈*  >3<

我係阿水Fans!!!   十卜水水....

今日同人chat左陣...~

家豪哥哥失戀... sh*t  ~!!  go劈酒~  唉*

唔好咁`啦...  教壞個細ge!!!  ma鬼煩...

拍咩拖呀?   煩煩煩*      討厭~

TBTBTBTB好   TBGTBGTBG仲好呀!!

YEAH..  冰冰~我唔駛回頭住!!

等多陣先啦..*  但個個人真係幾似大籮!!!

黃生最令仔呀....   勁野!!  老豆*  mni老母*

下次出尼玩啦..    豬豬豬豬(*oo*)

好笑的

con屎我會愛錫佢嫁!!!   

廳日去阿冰到食古古nic火wo~  我要早d去help佢手!!

要做曬d hw先呀!    pk啦...

多到嘔呀~    唉...*v*

快d到我生日啦...我要禮物呀!!

要剪下個頭...想染下佢!!   

快d到暑假啦...

我地3月又exam啦...

二丁同學..我地要add oil呀...

知冇?

攞番我地失去ge野呀!!!

知冇?!!!!

add oil   _

我唔想要宜家個銀包呀...

問阿詩佢話唔鐘意..阿琪阿莉仲衰!!

唉..王我買左咁多錢生日禮物比佢地...

仲要自己攞錢出尼tim..

唉....我以後都唔會咁豪呀!!

利是又唔係逗得多喎~

唉...

年年都係我買3份佢地就送一份比我!

仲要佢地mama比...

唉!!

感得自己好橙lo....橙橙橙橙>-<"

我下年都係買一份比佢地算啦...!!

食完飯番尼...

開心GE..

同我細佬係到RUN 呀 RUN...

勁HOT..  YEAH!!

番到尼...言仔ADD番我~

嚇死呀..以為佢又屌我*

做番FD咪好LO...

你去溝你GE女..我去溝我GE仔(唔好誤會,我唔係D咁GE人)

我唔會番回頭嫁...

阿冰...你係仔我實愛你..!!

BUT係珮怡就...唔好攬的..*

PC銀包勁抵呀...平平平*

我實BUY!!

 

 



kubi0629
暱稱: KUBI*,,,
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-12-21
2006-11-30
2006-11-11
2006-10-22
2006-10-19
文章分類
全部 (91)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
薔薇_腥架"
自訂欄位(一)
尚無任何內容