今日就係年廿狗啦... >v<"
希兒佢走左啦... 我要手信呀~ 一定要開開心心呀!
廳日全家尼曬我地到...but唔知阿him阿文尼唔尼到!!
but家姐,學him哥哥,佢地d男朋友同女朋友一定尼啦!!
我要同佢地影相相呀!!
呵... 今日要整令令間屋唷*>333333<
整令埋自己!!! yeah...
一d hw都冇做過...~
勁到嘔*