2006 年 2 月 9 日  星期四   晴天


分類: 未分類

今日一番到sch...

就同d fd吹水啦...

+2過左尼攞埋包candy過尼..!

就同巴金玩到din曬...!

冇啦啦...保姆又倒左我d水~

+2同巴金又係到玩支真寶珠!!

勁好笑啦!* 

玩玩玩..玩到參唔多就排隊!!

上到去,,,又屌轉曬d堂!!

ma煩呀!!

上is勁好笑...

個個阿sir勁8chi我都唔理佢啦...

同保姆唱歌歌!!

第二堂..

落左實驗室啦..整個個野!

整完走番上去啦!!

上到去...

見到扯其子同小benben啦..

扯其子冇啦啦摸我背脊喎!!

冇病呀*

咁我咪整扯其子個頭lo..塔頭仔!

點知扯其子捉住我隻手...

小benben係咁想摸落我個胸到喎!!

唉...

我係咁避啦...辛苦死!!

搞左一輪~

終於搞掂佢地...

去搵保姆啦!!

上堂..悶死人啦!!

數學...

冇咩講野~

個心唔係到,,,係到諗呀諗!!

畫左隻豬係本bk到.....

好q呢!bc......哈哈*

上中文..落去做ws好失望lo對你!!

算...你宜家唔識人啦!!

電腦...小測我有15分呀!!

勁正呀~

lunch..

發生左d事,,唔好提啦!

打唔打佢都唔係問題...

唔好嘈啦...成日打尼打去好咩?

我冇所謂,,但我覺得唔好lo!

eng,,好快過我都唔想上...

德育課,...

寫個d欣賞子...

比左保姆同希希!

哈哈...佢地都有比我呀~

放學...等左巴金一陣..唔等走人!!

落到去我問希希保姆佢地個icq有冇傻...

希希有保姆冇!!

番到home叫保姆sd比到比我呀...

哼!!唔制呀....

唉....

廳歌消磨時間...

一間做hw呀!!


其實我只想認認真真咁愛一次!!

但,,偏偏困難重重!!

其實上一次的分手..

也是我疑慮太多所引致!!

但...過去了就不好再提吧~

只是......

不會有人愛我的!



kubi0629
暱稱: KUBI*,,,
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-12-21
2006-11-30
2006-11-11
2006-10-22
2006-10-19
文章分類
全部 (91)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
薔薇_腥架"
自訂欄位(一)
尚無任何內容