2006 年 2 月 4 日  星期六   晴天


人日 分類: 未分類

今日係人日...

我9點get up左lu,,

玩電腦 n 攞$$比+2佢!!

到左1點幾,,

出sha tin食lunch!!

都唔好食ge..

行左好耐呀!!

買番盒發泥~  哈哈..

mami又買野...

好開心~  but好攰呀!!

到左6點幾又by bus過9龍灣食dinner!!

好開心呀...

黃生give左一個公仔...

呵..正!!   mini唔知做咩..!!

好耐冇見過佢..  死左呀??

食dinner...好多人呀!!

食之前睇i love u boy'z個話劇!!

笑死..  but好無聊呀!!

食完就人...

比人望住曬....我條褲太short呀!!

哈哈....!!  (黃生說)

上去攞野..then又by bus回家...

cool死人啦...唉>3<"

番到尼,,打日記,.,玩電腦!!

 

今日純情佢地M字頭BBQ meeting...

我唔去lu..  

雖然我有玩ak

但,,我唔知係m人ma!!

呵...

 

廳日去睇音樂會...

去到個到唔知可唔可以take d咩令 foto呢?

呀..大LI

比人睇中去左take私影..

好令呀!!

but佢d動作有d生硬...

add oil呀!!

廳日我都唔知點好..

我only知想同

阿冰,希希,阿珊,phybe,+2佢地一齊lo!!

呵...

狂影foto唷!!



kubi0629
暱稱: KUBI*,,,
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-12-21
2006-11-30
2006-11-11
2006-10-22
2006-10-19
文章分類
全部 (91)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
薔薇_腥架"
自訂欄位(一)
尚無任何內容