今日係人日...
我9點get up左lu,,
玩電腦 n 攞$$比+2佢!!
到左1點幾,,
出sha tin食lunch!!
都唔好食ge..
行左好耐呀!!
買番盒發泥~ 哈哈..
mami又買野...
好開心~ but好攰呀!!
到左6點幾又by bus過9龍灣食dinner!!
好開心呀...
黃生give左一個公仔...
呵..正!! mini唔知做咩..!!
好耐冇見過佢.. 死左呀??
食dinner...好多人呀!!
食之前睇i love u boy'z個話劇!!
笑死.. but好無聊呀!!
食完就人...
比人望住曬....我條褲太short呀!!
哈哈....!! (黃生說)
上去攞野..then又by bus回家...
cool死人啦...唉>3<"
番到尼,,打日記,.,玩電腦!!
今日純情佢地M字頭BBQ meeting...
我唔去lu..
雖然我有玩ak
但,,我唔知係m人ma!!
呵...
廳日去睇音樂會...
去到個到唔知可唔可以take d咩令 foto呢?
呀..大LI
比人睇中去左take私影..
好令呀!!
but佢d動作有d生硬...
add oil呀!!
廳日我都唔知點好..
我only知想同
阿冰,希希,阿珊,phybe,+2佢地一齊lo!!
呵...
狂影foto唷!!
|