[ 7.4 ] 下就返學練習 係台灣ge a星終於返泥la *v*
同lily講好6點去接佢機 點知....佢又話有屋企人接 T^T
唔要我地 之後諗住去唱K ..BOOK好哂房 又落大雨
延遲左1,, 之後就同lily kk 去左食野
11:30pm 去睇 { 矮仔多情 } 好搞笑 ^^
又係咁比雨淋濕哂 唉 ~ 睇完lily同kk送我返屋企
重送到我上屋企門口 真係太感動na' 從來無人咁做過 
[ 7.5 ] 睇碟睇到朝早 訓左2個中
同seven &2個fd去左食漢城燒烤 還可以na
4點幾同lily kk去剪頭髮 整白捧袋
食埋野就9點na 之後就去搵a星唱K
4個 *爽死 最後玩大話識戈陣笑死我
輸左要食蕉 比星影相 救命aa'
我同lily好似影左唔小 -V-., 下次再係咁比佢打死
之後星車我歸家.. 睇左陣{ 原來我不帥 "好好睇aa"} 就訓了
[ 7.6 ] 第1個電話就比weng豬嚇死我 ..你要堅強aa! weng豬*
傾左1大輪 3:20pm快d整野返學先 等weng豬返泥
5點weng豬返左泥na 練左陣習 ' 2條友就去食野
傾左好多野 又食到好飽 v3v ;之後佢就去搵佢BF
我就歸家了 上msn比某某人串 真係太過份na! >口<
激死我na ! T^T 但係又好傷心WO' 唉
10點幾超人 潮偉佢地話去食野 不過我都無出
下次吧~ 12點幾聽到不幸GE消息 /3\ ; 好討厭
第1次有你主動同我講咁多野
好開心aa! ^^ |