話總說不清  該怎麼明了 ?

kubi920423
暱稱: ♥`kubi
性別: 女
國家: 澳門
最新文章
♥6.18
♥5.22
♥4.23
♥4.14
♥3.31
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 152
留言總數: 1349
今日人氣: 1
累積人氣: 34808
2009 年 7 月 21 日  星期二   晴天


♥上海遊 分類: 未分類

5日ge上海旅程終於19號完左la'  時間真係過得太快la

幾日就用哂我ge精力la.. 上海真係超勁大lo

超勁靚  又超勁熱 .. 最重要係d人都超惡爺aa'

不過有太多唔想見ge人出現na.. 太做作了  *討厭

點都好la..今次都幾好玩   唔知下年去又點呢?  KE=]

因為本人岩岩先post 完相..e+實在太眼訓na

所以就打住咁多先na' 

上海ge相已經up左係相簿na'

去睇睇睇睇睇睇睇na~ v~

 

2009 年 7 月 15 日  星期三   晴天


♥上海 ! 分類: 未分類

天日就出發去上海la'  時間真係過得好快

哈哈 *但係d野重未汁過  =^=

今次出外ge感覺好特別   ^^  好搞笑

就係因為我a哥&佢gf 都係1樣15號出發{ 上海 }

不過可惜唔同團..重玩多我地1日  \0 /  6日

佢地跟義工  我地係管樂aa!   哈 ; 3.  唔知會唔會撞到呢

下就返左學校拎張行程表   還可以la  ........哈哈哈 - -'

5日都唔洗上次ge北京咁早起身  ..唔錯唔錯 0v0

感覺開始來了   yaa!

2009 年 7 月 12 日  星期日   晴天


♥如此.. 分類: 未分類

e幾日都好攰  首先前幾日同左a  weng搵學校

實在好熱* 我地2條友行到死咁滯 -v-'

第2日同左雅榕妹  潮偉  超人佢地去游水

哈哈哈哈哈   笑死我 *v* 個潮偉  ...... 

之後戈幾日都係要練習  練習  之後都係練習

就係為左琴日3點ge童軍旅慶  都幾成功 ^^

之後就要努力練上海d野la.. +油+油la'

琴日表完演同左a杏  超人  肥豪出左大6

攞左白捧袋了  0v0  睇個樣都唔錯

之後a杏搵左佢d  fd唱k..  我無去

返屋企戈陣 ..接到gigi電話  ' 又係唱k =^=

算na..還是去了 ' 10點半去搵gigi搭車  

6點幾佢地話去D2..不過最後都無去 

走戈陣比我見到欣&瑩  -V-'  真係太早了

 

等陣同seven剪頭髮 ..逛逛街

今晚初3.6搞唱k .. 出血了 T^T

 

15號我都好好好想同ceci佢地去睇 { 哈利波特6 }aa '

我地咁耐無出去  但係戈日我....   :T^T:

撞正左我去上海戈日..唉 !!!

2009 年 7 月 7 日  星期二   晴天


♥聚聚聚聚 分類: 未分類

[ 7.4 ] 下就返學練習  係台灣ge  a星終於返泥la  *v*

同lily講好6點去接佢機   點知....佢又話有屋企人接 T^T

唔要我地  之後諗住去唱K ..BOOK好哂房 又落大雨

延遲左1,,  之後就同lily  kk 去左食野

11:30pm  去睇 { 矮仔多情 }  好搞笑 ^^

又係咁比雨淋濕哂   唉 ~ 睇完lily同kk送我返屋企

重送到我上屋企門口   真係太感動na'  從來無人咁做過

 

[ 7.5 ] 睇碟睇到朝早   訓左2個中 

同seven &2個fd去左食漢城燒烤  還可以na

4點幾同lily  kk去剪頭髮     整白捧袋

食埋野就9點na   之後就去搵a星唱K

4個  *爽死   最後玩大話識戈陣笑死我

輸左要食蕉  比星影相  救命aa'

我同lily好似影左唔小  -V-.,  下次再係咁比佢打死 

之後星車我歸家.. 睇左陣{ 原來我不帥 "好好睇aa"} 就訓了

 

[ 7.6 ] 第1個電話就比weng豬嚇死我 ..你要堅強aa! weng豬*

傾左1大輪  3:20pm快d整野返學先  等weng豬返泥

5點weng豬返左泥na  練左陣習 '  2條友就去食野

傾左好多野   又食到好飽  v3v ;之後佢就去搵佢BF

我就歸家了  上msn比某某人串  真係太過份na!  >口<

激死我na  ! T^T 但係又好傷心WO'  唉

10點幾超人  潮偉佢地話去食野  不過我都無出

下次吧~ 12點幾聽到不幸GE消息   /3\ ; 好討厭

 

第1次有你主動同我講咁多野

好開心aa!  ^^

2009 年 7 月 2 日  星期四   晴天


♥太懶了 分類: 未分類

唉也也  @@'  我就泥比人打NA'

好似格左好多日都無打到BLOG   *發毛了

因為之前真係無咩心情打BLOG

放假放左咁多日  我都已經唔記得哂做過d咩la

總之多數都係返學返學返學   睇碟睇碟睇碟na'

e排真係好好好好熱aa*   熱到我飛起

好想剪頭髮  { 但係又怕唔捨得 T^T }

都唔知點好..唉   咩都做唔好   我真係好失敗aa

哈哈  今日終於都比我見到你na

我太多日無見你了 ^^