話總說不清  該怎麼明了 ?

kubi920423
暱稱: ♥`kubi
性別: 女
國家: 澳門
最新文章
♥6.18
♥5.22
♥4.23
♥4.14
♥3.31
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 152
留言總數: 1349
今日人氣: 57
累積人氣: 34909
2009 年 2 月 22 日  星期日   晴天


♥遊車河 分類: 未分類

今日朝早第4節課要落禮堂聽文理科講座

個傻gep泡泡龍坐係我格離度玩..  哈哈

笑死我  玩玩下比miss捉開左坐

等你玩得咁開心aa  la  =^=

放左學超趕咁同a杏走返屋企

因為11:45放學   12:45又要換好3返到學校

之後同a杏係條街跑咁滯   係屋企換3唔夠10mins又飛返出泥

等左超耐的士   先有的打返學 -"- 

今日做左3個中a  4  '  真慘

攰到a  ma都唔知咩事!   練習戈陣又開左幾個中會

[  恩怨放在公事   真不好  !! ]

真係攰死  之後又同超人  潮偉 a杏  小草佢地出大6

行行行行行~~~~~~~~   好好笑 a邊個邊個^^

行到d鋪山門我地先走   因為我同a杏實在太攰la

我地忍唔住.......去左遊車河   坐完17號---到19號

遊到岩岩先返到屋企    爽aa'  hee*!

下次坐33號...再下次25號yaa!     ke' ]

2009 年 2 月 18 日  星期三   晴天


♥新lOOk 分類: 未分類

哈哈  ..岩岩幫個blog換左新look

整左好耐下 ka  !唔可以話唔靚aa  '>v<

今日係學校比個潮偉當公仔咁玩

想死lo.. 哼  !唔中意aa

睇我下次點收理你aa  0.0*

你死梗aa...  !!

今日2粒藥都無食  唔記得左 -VVVV-

放學同左a杏去食野  之後去左嘉寶睇野

e+出左twin star   ge電話繩   好靚aa  *W*

不過無買   bc 先用左新戈條twin star幾日  =^=

買左把twin  star梳   好靚aa ~~

唔捨得用  =''=    hehe!

之後見到gep耀  傾左2句

今日冬左la..大家要着多件3  aa! ^^

2009 年 2 月 15 日  星期日   晴天


♥情人節 分類: 未分類

情人節快樂!!!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

 

琴日係1年1度ge情人節aa..

成個下就同左我+姐1齊過   夜晚10點先返屋企

唉.. 見到街上面個個女仔手度都揸住1宅宅花

好sweet  aa  '-V-   之後返左屋企5min

又落左樓下陪gep耀去食野   行左好耐先搵到野食

之後重要食得超快  bc:我地趕睇11:30[ 保持愛你 ]

睇到1點幾就歸家了0.0  哈哈 

今個情人節雖然無情人  但係有得同家姐1齊過

又有得同gep耀1齊睇戲食野    真係好開心aa   ^3^

 

2009 年 2 月 12 日  星期四   晴天


♥爽爽爽爽 分類: 未分類

哈哈哈..今日朝早上左5堂課 

訓足4堂   實在太唔夠訓na  -v-

第5堂課重要上體育堂   救命aa'

跑完3圈又跑多2圈   又要做[ 立獲撐 ]

就死la  >W< 又辛苦  又頭暈

之後我就決定要返屋企訓教AH !!  * V *

中午同潮偉 &小WENG &小MEI 去左聯記食野

1:30p.m潮偉返學上實習  我就搭車返屋企lu

 之後同左+姐去購物   買左好多好多野aa'  哈哈

最後1樣野重係+姐最重要ge禮物  [ 買比佳人GE ] *KE

2009 年 2 月 11 日  星期三   晴天


♥SHIT 分類: 未分類

貧血     在說我嗎?? 

不會吧!!!!  -口-

 

 

琴日同左mamii 去左衛生中心& 山頂e院

睇我上次ge驗血報告    [ 高度貧血 ]

真救命!!  我比mamii 佢地鬧死

之後婆婆又特登打泥叫我食多d野

擔心死佢lu' >W< 哈哈

別擔心  !!我食左藥會好快好哂ka  la  -3-

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

+姐搞左個証la.. 星期5就有得攞la

不過就唔係澳門讀書lu .3.

佢決定左要返大6讀la..  哈哈

佢終於可以返去會佳人la..  真好le^^

更好ge係  屋企人都唔再逼佢係澳門讀書

等佢自己諗清楚自己ge路  *v*

佢e幾日都開心死lo'' 晚晚都訓唔着教tim  aa

 呵呵呵呵呵  -^-  1d都無誇張g成份ga!