今日朝早第4節課要落禮堂聽文理科講座
個傻gep泡泡龍坐係我格離度玩.. 哈哈
笑死我 玩玩下比miss捉開左坐
等你玩得咁開心aa la =^=
放左學超趕咁同a杏走返屋企
因為11:45放學 12:45又要換好3返到學校
之後同a杏係條街跑咁滯 係屋企換3唔夠10mins又飛返出泥
等左超耐的士 先有的打返學 -"-
今日做左3個中a 4 ' 真慘
攰到a ma都唔知咩事! 練習戈陣又開左幾個中會
[ 恩怨放在公事 真不好 !! ]
真係攰死 之後又同超人 潮偉 a杏 小草佢地出大6
行行行行行~~~~~~~~ 好好笑 a邊個邊個^^
行到d鋪山門我地先走 因為我同a杏實在太攰la
我地忍唔住.......去左遊車河 坐完17號---到19號
遊到岩岩先返到屋企 爽aa' hee*!
下次坐33號...再下次25號yaa! ke' ]
|