嘩.. 琴日真係1個好日子 超正
首先 見到自己張靚靚成績表..-v-
真係靚爆 都唔想講咩事..之後搵左siii傾左1陣
我比左我成績表ge第1次比sii 睇.. 之後就閃人lu
然後去左with佢地去m記食野..今次多左新成員wo
就係多左傻成 老鼠 丁滿 a毛佢地la..之後見到好多人
有lily戈炸..重有wengweng戈炸..重有小白戈炸
真係好多人..之後又同lily 傾左陣 繼續食野
then.. 下就2:30p.m就同左lily出去搵沖涼\
我地怕等5到車就去左打的去機場lu..
$$ 的士跳錶真快ne.. 我地3個都肉痛le!
去到接奀奀機.. =v= 超好aa'
會合埋佢mamii就1齊等奀奀落機..之後重見到埋sing tim
佢地2個搭同1班機..可惜ge係 佢地並不認識 -0-
之後我地重有奀奀比ge接機禮物tim aa..科學面=]
then返左學校個ban開會.. 就同超人 a杏去左食野lu
|