今日星期1..好開心!!^_^
bs.......................................kee,,
今朝7點7返到學校 早d返去溫英文'
之後見到鬼仔遲到 超搞笑']
上完周會同潮偉傾傾下計,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,0^0
中午同左超人 肥豪 a杏買野返學食'
then.. 咁咁咁咁咁 之後咁咁咁咁咁'
就到左練習時間na' hoo 今日教左小字頭新野
good;; 快d學哂d野就好la' 6點幾見到鬼仔''
我同超人即刻充去搵佢 約左佢星期3教我地物理 +^+
7:00走人' 天日練長笛 hee'
_____________________________________________________
潮偉個語文默書85..我100分 低過我'
唔好唔記得之前話過要做咩aa!!
唔好淆底aa' 我同你講 kaa ..
係咩?? 秘密*! 唔話比你地知" |