今日9:00開始下令班結業禮..1放學
落左去管樂室諗住搵a weng得唔得,..點知'' -口-
肥佬左.. 之後原來a發又唔得' 耀係我未放學戈陣sd左信息比我
pass左lu.. 應該開心' 但係a weng & a發唔得aa'
好傷心aa 1落泥就搵左a weng先na.. 佢喊到好勁aa
其實我都知我同佢講咩都無用.. 我竟然同佢講唔好喊
我又唔係未試過留班.. 最唔中意就係有人叫我唔好喊
喂,..大佬 -留班唔喊 重要等幾時先喊得aa'?
但係我竟然叫左a weng唔好喊lo
唉 ' ..真係好唔掂lo 今日又見唔到a發 - 佢又唔比我見到佢
1放學就自己走左去.. 唐老鴨佢地幾個1齊走左.. 得返佢1個
都唔知點算.. 佢地個個都升 得a發留 唉唉唉* *
超悲哀.. hope''快d平服心情 下1年努力aa'
搞到我自己都好驚下1年留班戈個會係我aa' 好驚aa
岩岩潮偉同我講kitty同我地同班wo.. 佢係15班轉泥11班lo
開頭都唔多信.. 點知 睇睇下 -真係'
潮偉 - 拿出勇氣 ' 搵返初3<6> ge你 泥過高1<11> ge日子 na'
你重有我地aa.. 唔好再驚na !
hope:泥緊e年可以好過少少na |