話總說不清  該怎麼明了 ?

kubi920423
暱稱: ♥`kubi
性別: 女
國家: 澳門
最新文章
♥6.18
♥5.22
♥4.23
♥4.14
♥3.31
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 152
留言總數: 1349
今日人氣: 7
累積人氣: 34826
2008 年 7 月 31 日  星期四   晴天


潮偉 你最 '棒.,.. 分類: 未分類

琴晚同a杏傾電話傾到成1:30..  眼訓死我

但係又唔多想訓wo  '   好多野諗  又好多野煩wo

唉  - 我都唔知我係想點' 

講泥講去其實都係我自己問題.. 

真係唔洗理人地點諗!?  唔洗聽人點講!?

自己點諗就點做!?  個個都係咁say.. 但係真係可以  ?!   

-------------------------------------------------------------------

hee'  琴晚同kitty係msn傾左好耐aa'

講左都ok多野下..  潮偉  ' 我有幫你講野喔

佢話未知係未真係去我地班aa.. 

15班班主任好似想佢留低wo

月尾先知係讀邊班aa..  你唔好成日咁嚇親人na '

佢都唔係你諗  咁得人驚姐..  唔好咁束緊自己na .!

2008 年 7 月 29 日  星期二   晴天


hee' .. 的時候 - 分類: 未分類

2008年7月29號    

10:30--11:00 p.m 

值得記念  .. 哇kaa   ,!  

too..bad' 分類: 未分類

今日9:00開始下令班結業禮..1放學

落左去管樂室諗住搵a  weng得唔得,..點知'' -口-

肥佬左.. 之後原來a發又唔得'  耀係我未放學戈陣sd左信息比我

pass左lu.. 應該開心'  但係a  weng & a發唔得aa'

好傷心aa  1落泥就搵左a  weng先na..  佢喊到好勁aa

其實我都知我同佢講咩都無用..   我竟然同佢講唔好喊

我又唔係未試過留班..  最唔中意就係有人叫我唔好喊

喂,..大佬 -留班唔喊 重要等幾時先喊得aa'?  

 但係我竟然叫左a  weng唔好喊lo

唉  ' ..真係好唔掂lo  今日又見唔到a發 - 佢又唔比我見到佢

1放學就自己走左去.. 唐老鴨佢地幾個1齊走左.. 得返佢1個

都唔知點算..  佢地個個都升  得a發留    唉唉唉* *

超悲哀..  hope''快d平服心情   下1年努力aa'

搞到我自己都好驚下1年留班戈個會係我aa'   好驚aa

岩岩潮偉同我講kitty同我地同班wo..  佢係15班轉泥11班lo

開頭都唔多信..  點知 睇睇下   -真係' 

潮偉  - 拿出勇氣  ' 搵返初3<6> ge你  泥過高1<11>  ge日子 na'

你重有我地aa..   唔好再驚na !     

hope:泥緊e年可以好過少少na

2008 年 7 月 28 日  星期一   晴天


-...我要1步1步靠近' 分類: 未分類

琴日話去影相.. 不過因為1 d野無去

我,,a杏  a  weng-返左學校.. 又係學校  我地真係愛校'

之後見到lily 都有返..  lily '叫左我出去傾野  -'....   就係咁la

6點多dd  a  weng就走左lu.. 得返我同a杏  等佢地練完 

耀' 過泥我地戈邊玩  karm綿胎   哈* *    笑死我地

之後我地就返屋企lu.. 耀* 送左我同a杏返屋企 

係條街度   估下估下咁就返到屋企na. 

夜晚同佢地吹水..(電話度)    超搞笑

估唔到你係咁aa   我信卓少..  haa'   咁又過左1日先na

0晨時分 seven-* 妹妹sd左個信息比我  

問我幾時出泥逛街le  ..可惜我訓着左lu  無覆  '-33- 

好yaa. . 1齊逛街   -每次時間都格得太長了

不過我會好好好好好珍惜每1次的*! 

my  best  fd  is  u  -seven '

2008 年 7 月 26 日  星期六   晴天


好憎你aa' 分類: 未分類

好嚴重lo..  儀仗ge野唔關你事

我有我做野方法..  唔好懶有道理咁同我d  best  fd講野

人地打咩就打咩la..   叫人地唔好打lo

我無話錯你lo   我地係儀仗ge人

你又唔係儀仗ge人..  出咩聲姐

我e+係超唔like你aa.    摺埋la!!!!

補充返1句..

我講ge人  又唔係管樂,,又唔係儀仗,,又唔係旗隊ge  先生'

大家唔好誤會..