|
|
2008 年 6 月 16 日 星期一  |
| 好蠢aa' |
分類: 未分類 |
想起當時 ..經以沒意思
為何不可以.?

之前由唔識,, 變熟.. 傾埋左 .. 玩玩玩
到前1排...... 變化好大好大
前排有d事誤會左你 搞到自己成日嬲嬲嬲
覺得自己超弱智 咁都嬲1餐
回返句 SORRY 喔.. !
不過e+講左出泥...都唔會搞到我地再鬧交吧
我地唔可以鬧交ga,, 做我ge朋友邊個都唔可以同我鬧交
我都唔會比e d野發生.. 毛哥'
同你講返恭喜先.. 加油

hope:我地友誼1日比1日好
|
2008 年 6 月 15 日 星期日  |
| Father's DAY ! |
分類: 未分類 |
today is father's day
hope:天下各位father ,, 1年比1年令仔
1年比1年後生*

今日好早起左身睇碟,,哈哈
都咩時候la.. 重睇
下就超人同a梯 ..嗡嗡出泥同我溫數..理
2科1齊... 我到底溫唔溫到咁多呢?
還是加油吧 !! |
2008 年 6 月 13 日 星期五  |
| 激死我la' |
分類: 未分類 |
有無搞錯aa,, 唔見左成踏數學溫習紙
咁我點溫aa' 不過幸好 .. 我有超人係度
佢一定會幫我 .. 無資料未無資料lo
整唔死我ge,, becox..我係1個菠蘿包
就算衰左或者比人咬左1舊肉去...又點?!
焗過又係1個完整無缺ge包.. 我1定考到合格
記得之前同a發講過,, 佢話佢1定唔會留班..
咁我都1定唔會留班ga.. e個係我地同我d fd ge承諾
唔會有變,,
|
2008 年 6 月 8 日 星期日  |
| 2008-06-08 |
分類: 未分類 |
誠實的背後是否住著傷口
雨下過以後是否能讓甚麼復活

不管怎樣 我地每1個人已經有左最美好ge回憶
是否..!? 以後做左咩決定都唔重要
得唔到ge野永遠都想得到
正因為得唔到 所以,,
得唔到ge野係你個心入面永遠都係最好&最靚
只有 擁有唔到ge野先會1直中意 追求
擁有左未必會有戈種態度去對戈樣野
唔知你地同唔同意....或者發唔發覺
中意戈樣野,,買左返屋企 係好開心 '係好中意
但係過左1排 樣野可能已經唔知去左邊
有好多野都係 有左就唔會去珍惜..
.諗返?!
* 我的最愛永遠都有好多 *
* 中意就keep *
* 唔中意ge就delete *
好傷害人ge 1句說話,,但係另1個角度
其實個個人都係咁...只係自己無發現' |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | »
|