今日朝早8點幾起身同惠惠返學練習
但係我都遲到..係屋企上網上到唔知咩時候
惠惠返到學打比我..我先係屋企出'
真係唔好意思講出泥..之後就衝返學
練左1陣..坐左好耐 1:46就去左關閘墨噹噹搵嗡嗡
2:30就衝左去搵gigi買自己班表演d 3 ,, -v-
都係遲到,,,遲左成1個字..gigi真係準時到不得了
又係唔係咁好意思講出泥.. 
之後3個人就去睇3.. 行左5個中 成7點幾8點先返到泥
好勁攰..行到我地叫哂救命 睇完1間又1間 ..
卒之都比我地睇中左1件好令好令ga la..
之後佢話天日先比到我地..becox我地要成8件
so,,天日先去攞' 買完開心到我地飛起'
之後就......點點點....之後再咁咁咁 就係咁la
天日8:30返學幫小娟娟包聚餐禮物.. 10:30又要練儀仗
11:00左右要上舞蹈室練自己班ge表演..
下就3:00就要全部彩排1次 e幾日都訓唔多夠..
要休息多d.. 到表演戈晚精神都好d'
                              
|