|
|
2008 年 5 月 3 日 星期六  |
| 2008-05-03 |
分類: 未分類 |
琴日6點40分 a杏打比我起身,, a杏同a weng約埋我一齊去跑步
同諗好哂d時間差好遠,,,中間發生左1 d好搞笑ge事,,搞到差唔多10點先開始跑--水塘
實在狠攰,,,平時太小做運動na,, but 過完琴日,,我地約好左1有time就會1齊跑步
跑完之後沖左個涼,,就去左搵嗡嗡去焗油' 哈,,,焗完真係滑左好多
之後又趕番返學練習,, 事關星期6個傳聖火show有我地份,,人人都要練
出下廣場遊左3個圈,,, 我已經要暈了 停戈陣,,個身d熱由入面爆哂d汗出泥'
成身都係哂汗,,個頭熱到又出煙咁仔,,出哂汗 塊面又紅哂..
教命aa,,,e+先5月頭 幾時先到7月8月,,, 之後又飛去收棒
同a杏a weng去睇 柴犬奇蹟物語 ..超感人aa
睇到個個都喊哂aa,,,連我咁忍得喊都頂唔到 喊左出泥
d人超慘,, 但係又超好睇wo,,不過又真係好慘 我都唔知我想點na
睇完之後 出去搵左人一陣就返左屋企lu,,
-------------------------------------------------------------------------------------------
今日姞妹同大佬佢地都返左學校,,,講左好多野
我估唔到e+ d人咁郎死 真討厭某d人 '
1 d都唔諗下人地ge感受,,重要做埋d咁ge野 說3道4' 討厭討厭
|
2008 年 4 月 27 日 星期日  |
| 2008-04-27 |
分類: 未分類 |
琴日約左姞妹3點返到學校,,,點知我4點先係屋企出去 ...遲到'
哈哈,,返到去無練過習就比姞妹拖左我陪佢去行街&買LV ,,,
之後,,我地去左800伴,,再去永利買LV ,, 7點就去左信達逛,,
再之後就去左搵白老鼠食飯,,, 佢又病左la...慘慘慘]*
食完野之後搵埋靚亨4個少年去遊車河 ,,then發生左1 d超級搞笑ge野'
超級好玩,,半個中g內回來路環--沙梨頭,, 型''爆 .. 勁好笑
------------------------------------------------------------------------------------------
今日10點中返學..becos a發佢地参加左個3人波賽 ,,係同全澳學校ge學生打
要求係1隊要有1個女仔先可以参加,,跟住就應成左唐老鴨我做戈個女仔
點知.....今日返到去先知女仔一定要落場,, oh my god'
我唔識打波 點落,,!? 之後佢地叫我mak住對方個女仔就得lu wo'
落場la,,,都係比個女仔入左1球,,17比16,,我地輸左aa'
最衰都係我la,,,我唔聽佢地講' 一落場唔記得左要mak個女仔,,
咁就比佢地win左la,,超唔抵aa' 如果唐老鴨唔係搵我ge話 a發就1定唔洗輸ga
唉,,,,,完左之後...我問佢地係未好後悔搵左我,,佢地又話唔係,,唔關我事
但係其實佢地咁講,,我未重內疚 ' a發對打波一定要贏ga,,除非係輸比d超勁ge人na
佢賽完都好似無野咁,,不過我知佢一定好嬲ga,,,輸左
哼,,,我要學打波,,我唔要做包袱...佢地都應成左我 我1得閒就教我打波ga
下次就1定唔會再輸ga la,, 嗯 ..........
加油na..蘇鳳鳴'
唔可以衰比人睇ga'! |
2008 年 4 月 25 日 星期五  |
| 就死la |
分類: 未分類 |
咳咳咳咳咳,,,就泥咳埋死我ga la' 
嗚嗚,,,無陰公aa' 要我e個小妹妹咳到把聱沙哂
咁樣衰,,,重要成日比丁滿串tim aa,,
話我把聲超似a 婆wo,,,嗚嗚嗚嗚嗚唔要唔要,,,
------------------------------------------------------------
琴日a發佢地賽愛校盃,,又係win左,,勁aa'
又係戰無不勝,,a發話過會攞愛校盃第1名比我睇wo,,
佢話佢一定會win唔會輸,,,好大決心aa'' 加油la
今日咳成咁,,天日一定要去睇e生la,,,
嗯,,好' 天日睇完e生就返school睇戲先,, |
2008 年 4 月 24 日 星期四  |
當壽星女'  |
分類: 未分類 |
終於順利咁過完我16嵗ge生日la,, 今日玩得超開心'1日食左2個蛋糕,,
想唔變大肥po都唔得na,, 哈,,超人中午特登去左Haagen-Dazs度買個雪糕蛋糕比我,,
真的好好味,,,thxx.!重有肥鵬,梁健成,丁滿買ge沙度na蛋糕,,thxx,, 
今日一返到去我就派左d糖比我可愛ge朋友們,,,個個都問做咩我生日要派糖咁搞笑,,
你地真係想知!? 答案係::: becosi,,型lo' 嘻, 放學戈陣瑩&欣都送左個蛋糕仔比我aa'
thxx哂,,lily送左個史迪仔公仔比我,,a發送左1條迪士尼ge鏈比我,,狠令,,,
魚毛&林俊杰角送左3隻出奇蛋比我,,又係想食肥我 管樂a sir送左1盒朱古力比我,,
重有好多好多fd都有記得我生日,,,sd信息比我&打比我..
成員有:sisi,白老鼠,魚毛,林俊杰,肥仔敏,a發,咸魚,姞妹,沖涼,a杏,重有我帥氣ge哥哥
重有好多好多fd & F3<6>成班都有同我講生日happi aa' 真係夠哂型,,
超人的蛋糕' 丁滿,肥鵬,,,,,的蛋糕'
白老鼠的蛋糕'.. 欣&瑩的蛋糕'
生日的禮物就在這裡,,,twin star的地頭,,!
|
食蛋糕'  |
分類: 未分類 |
今日,,超超超超超hot aa' 都唔知遲d點過aa'
今日中午去左肥豪屋企食野,,佢地幫我搞左個預祝生日,,,! thx哂&辛苦哂咁多位,,^^
重有得食蛋糕,,,係華d佢地親手整ga,, yaaar,,, 我真幸福' 你們對我真好,,  
未食落肚都甜定先aa,,,華d手勢好得aa.. 個個都話好食aa
我地有嗡嗡,a梯,秀雯,女人,超人,密瓜,傻成,重有me,,同肥豪
2點正佢地攞個蛋糕等我切,,哈哈' 真夠大排 之後重食到超趕,,,
9個人圍住個蛋糕仔食,,超搞笑' 當中有好多小動作&表情,, 狠單純' 呵
被我睇到哂,,, 食完都2點3個字la,,,我地一齊衝返學 型aa
倒數時間:1日1個中44分36秒 |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | »
|