話總說不清  該怎麼明了 ?

kubi920423
暱稱: ♥`kubi
性別: 女
國家: 澳門
最新文章
♥6.18
♥5.22
♥4.23
♥4.14
♥3.31
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 152
留言總數: 1349
今日人氣: 9
累積人氣: 34828
2008 年 5 月 3 日  星期六   晴天


2008-05-03 分類: 未分類

琴日6點40分 a杏打比我起身,, a杏同a  weng約埋我一齊去跑步

同諗好哂d時間差好遠,,,中間發生左1 d好搞笑ge事,,搞到差唔多10點先開始跑--水塘

實在狠攰,,,平時太小做運動na,,  but  過完琴日,,我地約好左1有time就會1齊跑步

跑完之後沖左個涼,,就去左搵嗡嗡去焗油'  哈,,,焗完真係滑左好多

之後又趕番返學練習,,  事關星期6個傳聖火show有我地份,,人人都要練

出下廣場遊左3個圈,,, 我已經要暈了  停戈陣,,個身d熱由入面爆哂d汗出泥'

成身都係哂汗,,個頭熱到又出煙咁仔,,出哂汗 塊面又紅哂..

教命aa,,,e+先5月頭  幾時先到7月8月,,, 之後又飛去收棒

同a杏a weng去睇 柴犬奇蹟物語  ..超感人aa

睇到個個都喊哂aa,,,連我咁忍得喊都頂唔到   喊左出泥

d人超慘,, 但係又超好睇wo,,不過又真係好慘   我都唔知我想點na

睇完之後   出去搵左人一陣就返左屋企lu,, 

-------------------------------------------------------------------------------------------

今日姞妹同大佬佢地都返左學校,,,講左好多野

我估唔到e+  d人咁郎死   真討厭某d人 '

1  d都唔諗下人地ge感受,,重要做埋d咁ge野  說3道4'  討厭討厭

2008 年 4 月 27 日  星期日   晴天


2008-04-27 分類: 未分類

琴日約左姞妹3點返到學校,,,點知我4點先係屋企出去 ...遲到'

哈哈,,返到去無練過習就比姞妹拖左我陪佢去行街&買LV ,,,

之後,,我地去左800伴,,再去永利買LV  ,, 7點就去左信達逛,,

再之後就去左搵白老鼠食飯,,, 佢又病左la...慘慘慘]*

食完野之後搵埋靚亨4個少年去遊車河  ,,then發生左1 d超級搞笑ge野'

超級好玩,,半個中g內回來路環--沙梨頭,, 型''爆   ..  勁好笑

------------------------------------------------------------------------------------------

今日10點中返學..becos  a發佢地参加左個3人波賽 ,,係同全澳學校ge學生打

要求係1隊要有1個女仔先可以参加,,跟住就應成左唐老鴨我做戈個女仔

點知.....今日返到去先知女仔一定要落場,, oh my god'

我唔識打波   點落,,!? 之後佢地叫我mak住對方個女仔就得lu  wo'

落場la,,,都係比個女仔入左1球,,17比16,,我地輸左aa'

最衰都係我la,,,我唔聽佢地講'  一落場唔記得左要mak個女仔,,

咁就比佢地win左la,,超唔抵aa' 如果唐老鴨唔係搵我ge話  a發就1定唔洗輸ga

唉,,,,,完左之後...我問佢地係未好後悔搵左我,,佢地又話唔係,,唔關我事

但係其實佢地咁講,,我未重內疚 '  a發對打波一定要贏ga,,除非係輸比d超勁ge人na

佢賽完都好似無野咁,,不過我知佢一定好嬲ga,,,輸左

哼,,,我要學打波,,我唔要做包袱...佢地都應成左我  我1得閒就教我打波ga

下次就1定唔會再輸ga  la,,     嗯 ..........

加油na..蘇鳳鳴'

唔可以衰比人睇ga'!

2008 年 4 月 25 日  星期五   晴天


就死la 分類: 未分類

咳咳咳咳咳,,,就泥咳埋死我ga  la' 

嗚嗚,,,無陰公aa'  要我e個小妹妹咳到把聱沙哂

咁樣衰,,,重要成日比丁滿串tim  aa,,

話我把聲超似a 婆wo,,,嗚嗚嗚嗚嗚唔要唔要,,,

------------------------------------------------------------

琴日a發佢地賽愛校盃,,又係win左,,勁aa'

又係戰無不勝,,a發話過會攞愛校盃第1名比我睇wo,,

佢話佢一定會win唔會輸,,,好大決心aa''   加油la

今日咳成咁,,天日一定要去睇e生la,,,

嗯,,好'  天日睇完e生就返school睇戲先,,

2008 年 4 月 24 日  星期四   晴天


當壽星女' 驚訝 分類: 未分類

終於順利咁過完我16嵗ge生日la,,  今日玩得超開心'1日食左2個蛋糕,,

想唔變大肥po都唔得na,, 哈,,超人中午特登去左Haagen-Dazs度買個雪糕蛋糕比我,,

真的好好味,,,thxx.!重有肥鵬,梁健成,丁滿買ge沙度na蛋糕,,thxx,, 

今日一返到去我就派左d糖比我可愛ge朋友們,,,個個都問做咩我生日要派糖咁搞笑,,

你地真係想知!? 答案係::: becosi,,型lo' 嘻, 放學戈陣瑩&欣都送左個蛋糕仔比我aa'

thxx哂,,lily送左個史迪仔公仔比我,,a發送左1條迪士尼ge鏈比我,,狠令,,,

魚毛&林俊杰角送左3隻出奇蛋比我,,又係想食肥我  管樂a  sir送左1盒朱古力比我,,

重有好多好多fd都有記得我生日,,,sd信息比我&打比我..

成員有:sisi,白老鼠,魚毛,林俊杰,肥仔敏,a發,咸魚,姞妹,沖涼,a杏,重有我帥氣ge哥哥

重有好多好多fd  &  F3<6>成班都有同我講生日happi  aa'  真係夠哂型,,

超人的蛋糕'丁滿,肥鵬,,,,,的蛋糕'

白老鼠的蛋糕'..欣&瑩的蛋糕'

生日的禮物就在這裡,,,twin star的地頭,,!

2008 年 4 月 21 日  星期一   酷熱


食蛋糕' 疑惑 分類: 未分類

今日,,超超超超超hot  aa'  都唔知遲d點過aa'

今日中午去左肥豪屋企食野,,佢地幫我搞左個預祝生日,,,!   thx哂&辛苦哂咁多位,,^^

重有得食蛋糕,,,係華d佢地親手整ga,,   yaaar,,, 我真幸福'  你們對我真好,,

未食落肚都甜定先aa,,,華d手勢好得aa..  個個都話好食aa

我地有嗡嗡,a梯,秀雯,女人,超人,密瓜,傻成,重有me,,同肥豪

2點正佢地攞個蛋糕等我切,,哈哈' 真夠大排  之後重食到超趕,,,

9個人圍住個蛋糕仔食,,超搞笑'   當中有好多小動作&表情,,  狠單純'  呵

被我睇到哂,,,  食完都2點3個字la,,,我地一齊衝返學    型aa

倒數時間:1日1個中44分36秒