話總說不清  該怎麼明了 ?

kubi920423
暱稱: ♥`kubi
性別: 女
國家: 澳門
最新文章
♥6.18
♥5.22
♥4.23
♥4.14
♥3.31
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 152
留言總數: 1349
今日人氣: 3
累積人氣: 34822
2008 年 10 月 27 日  星期一   晴天


..知己不會隨便分手 只會隨便的享有- ! 分類: 未分類

2手必須放  但我不想放

邊哭泣邊回望

-----------------------------------------------------------------------

今日下就5點幾同杏返左學..汁好左個木櫃d禮服

打掃好個儀仗區域,,   8點倒 

潮偉返學校搵埋我同杏去高m 吹水   見到好多熟人

個低b潮偉真係好低b  aa.. then:11點幾各自歸+ 了!

 

頂    天日又要交功課比鬼王aa..

1日靜係排住蚊甩人地d頭髮

又唔學下鬼仔wo'

鬼仔又c文又可愛

1日靜係排住蚊甩人地d頭髮- h00  

2008 年 10 月 26 日  星期日   晴天


激死 _無哂意見' 分類: 未分類

點解,,!?真係好唔明'   最唔想出現ge野竟然出現係我地身上

我都唔想衰比d人睇aa' 當初我地點睇人,,e+  !

到我地na '     個問題大部分都係出係我身上 

其實唔關a杏事,,  佢都係聽我講得多佢姐'

或者我唔識企係人地戈邊諗野  e+  ge我地同之前ge我地差幾多

好多人都睇得出  ' 無哂意見-0  我都唔知我地可以點'

愛1個人  ,,ge立場 你贏哂      ! but:我地就係因為當大家係姊妹

先同你講咁多次   搞到e+咁   無野講'   

可能你覺得中意1個人真係要做到出哂面  先好..但係你可唔可以平衡下

唔好次次我地1齊戈陣   你成日都張佢掛係口邊--

我地之前唔係唔想同你講e  d野ga   係我地都覺得唔應該逼你去放低佢aa

每個人都有自己ge諗野方式..  但係   1日1日咁過去,,, 你就1日1日咁嚴重落去

講到我地已經唔想再講...我地覺得你已經無辦法拉返自己上泥na

我地點fd    都比唔上1個 過去左ge男朋友,,,我覺得自己好失敗'

我之前講左ge,,做左ge...d野都唔知為咩  !!!  無用  真係多如  _

2008 年 10 月 25 日  星期六   晴天


真倒霉" 分類: 未分類

前2日同左小sii  行街街'   諗住睇 '武俠梁祝 '

 點知  大會堂無開    真倒霉*   去食野 

 都唔係咁順利  唉'    不過之後都搵到地方食野

琴晚同左a毛  ,,肥豪佢地去左小泉食野

個死潮偉放人飛機,,過份'     下次請返我地食野aa  !

 

之後 E幾日都好攰...唉  !

好煩  -0-  天曰要返學   ,,校運會閉幕    表演...

之後又要夾圖形8:00a.m返去 -2:00p.m 先走得\

行行行行行行行行行行行行行行行行........

好彩都係行返  校運會開幕'  d圖形,,,

如果唔係又要同人嘈ga  la   !    今日同左a杏出去食野'

aa  ha..4點幾定5點幾戈陣 耀打比我   '

問我天日圖形d野     之後我天日又有好多野做la..

+油    要努力aa  *!

2008 年 10 月 13 日  星期一   晴天


-無法回避 '! 分類: 未分類

11號同sii去左漁人碼頭睇洪卓立'  超正le

睇完左之後去左大6逛,, 澳門真係無咩地方好行'

臨時先話出大6;; 又早左落車  都唔知想點

搞到要行去關閘..出到去都10點幾 lu'  

逛到d人山鋪就走na      之後歸home   na'

12號 * !同左seven妹出大6    0+0'  好嚴重borr~

ha..無計   我地2個成日都係咁'  個個星期日都約定左行街

太好了  ..bs  出小左街  又會變左以前咁  大半年都唔見1次ga  la

個衰po..又唔讀書  又唔做野  '

成日陪仔  想搵佢傾下計又怕左住哂wo

hee' 不過都好ge..seven有個咁好ge  BF  對佢'  善務死

今日..我都唔知做左d咩,,  靜係記得比個  死野推左入男廁'

點知  ,,鬼王係我後面出泥..不過我唔知'

d人話,   佢好似入左我課室話下次見到我    要蚊斷哂我d頭髮'      WO!!

之後d野就唔多記得,,下次記返先再打na///  kakaa  *  0  *  

                                                                                                                                      好好好好好好姊妹  _sii  點解 會咁ga'

                                                                                                                                                                            佢 ,,,,,!?

2008 年 10 月 8 日  星期三   晴天


啞口無言了'~ 分類: 未分類

-琴日11點幾si打左比我..  佢講左d 之前ge野比我聽

太特然了..  我接受唔到e個事實'  點解會咁ga..?

我真係好後悔半年前做過ge決定   令到佢咁

我真係太過份nar..!  做咩我之前咁佢 ,,佢重要對我咁好

我好唔明   其實si 你對我太好la.. ! 你今次唔應該企係我e邊aa

我地初2<5>坐埋1齊戈陣/..重有好多好多回憶.. 講過ge無數笑話

我地3個  咩都講1餐..  可恉   ! 過左ge野以後都唔會再發生

因為我' 將我地3個ge距離拉遠         我好後悔將之前戈段感情放棄

選左第2段唔適合我ge感情''!!!   我真的狠狠狠狠討厭aa

點算aa     sisi      -    ' help   me

-

今日係si生日..hapi  brithday'  

hope:1年靚過1年na'!

等陣出去同佢慶祝先  0v0