點解,,!?真係好唔明' 最唔想出現ge野竟然出現係我地身上
我都唔想衰比d人睇aa' 當初我地點睇人,,e+ !
到我地na ' 個問題大部分都係出係我身上
其實唔關a杏事,, 佢都係聽我講得多佢姐'
或者我唔識企係人地戈邊諗野 e+ ge我地同之前ge我地差幾多
好多人都睇得出 ' 無哂意見-0 我都唔知我地可以點'
愛1個人 ,,ge立場 你贏哂 ! but:我地就係因為當大家係姊妹
先同你講咁多次 搞到e+咁 無野講'
可能你覺得中意1個人真係要做到出哂面 先好..但係你可唔可以平衡下
唔好次次我地1齊戈陣 你成日都張佢掛係口邊--
我地之前唔係唔想同你講e d野ga 係我地都覺得唔應該逼你去放低佢aa
每個人都有自己ge諗野方式.. 但係 1日1日咁過去,,, 你就1日1日咁嚴重落去
講到我地已經唔想再講...我地覺得你已經無辦法拉返自己上泥na
我地點fd 都比唔上1個 過去左ge男朋友,,,我覺得自己好失敗'
我之前講左ge,,做左ge...d野都唔知為咩 !!! 無用 真係多如 _ |