話總說不清  該怎麼明了 ?

kubi920423
暱稱: ♥`kubi
性別: 女
國家: 澳門
最新文章
♥6.18
♥5.22
♥4.23
♥4.14
♥3.31
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 152
留言總數: 1349
今日人氣: 11
累積人氣: 34830
2008 年 10 月 2 日  星期四   晴天


好好彩le*! 分類: 未分類

琴日好多人都話我做咩成日都唔打blog  ..hee

懶左..e+打返na'  

 

琴日超級超級好aa..  有4川d人泥濠江

之後有方力申..kary..蘇永康..小肥..佢地泥濠江表演

我地又咁岩做歡迎佢地同4川d人 泥wo

之後可以超近咁見到佢地aa..  超正正正正aa!!!

超開心...成個人顛哂..個個見到方力申戈陣都係咁'

出完..靚亨車左姞妹..陳皮..a杏同我去萬豪陣食飯..

之後差唔多食完..超人話 潮偉佢地泥哂..等我地1齊去睇鬼片

之後影完1輪相..就去左濠江門口等埋毛毛同軍曹  

就出發去潮偉屋企睇碟na..睇到2點幾就走人lu

同a杏打的返屋企..  哈'  我覺得我真係好幸運aa

因為儀仗可以見到好多野aa..  琴日可以見到方力申

kary..小肥.佢地'   之前傳聖火又可以見到楊千華'

上次又係港澳碼頭  歡迎咁多個奧運金牌選手' 

 

 

2008 年 9 月 7 日  星期日   晴天


英皇新秀 !yayo_; 分類: 未分類

今日終於到左星期6..有得抖下la

放學等左a杏a  weng係學生會度開會'

之後到佢地得.我就比量量接左去個亭度吹水

吹左ok耐下.. 我要走lu'  量量就返上課室出壁報

返左屋企就沖涼洗頭上a杏home :.4點返到學校練習

之後練到咁上下..入左管樂室 ' 午餐肉有好野益我

佢問我得唔得閒..比左2張  英皇新秀歌唱比賽  ge飛我

我緊係去la..  超正  !見到洪卓立..超級超級大帥哥'

重有泳兒..鍾舒漫..吳浩康  等等na  -v-

洪卓立好靚仔..泳兒又好靚女

佢地出泥唱戈幾首歌超好聽aa..有愛無膽na    ;

好好擁抱na..洗剪吹na.. 喜歡1個人好累   好多好多aa

洪卓立+泳兒  合唱左1首  "今天你要嫁給我"  全場哄動aa

超好聽..  洪卓立同泳兒 佢地2個拖手戈陣aa-  嘩  1個字' 正

總之就哈哈哈..今晚好好好開心na   ' 天日同seven出街街

good  -我無唔記得ga   ! he

2008 年 9 月 5 日  星期五   晴天


開學了;; 分類: 未分類

今日已經係正式返學ge第2日lu'

li  2日聽到好多班d  fd話邊個邊個教...好悲哀

我同靖兒講過..都覺得我地班好好彩'   d  miss  a  sir都幾好

係個化學..肥馬  oh  my  god !!    多麼的糟糕

會話有個新a sir '舊miss..  我學號排得後'  so  跟a  sir

個a  sir好靚aa'   戈陣見到佢1開口就講英文 ;;  先o咀    -口-

之後睇佢都幾搞笑..好後生  ' 成個學生咁   *@*

a杏  a  weng唔識貨   話佢唔靚仔'   嘻

到你地請返我食飯   yo_ 不過..

有時覺得  有搵fd 好嚴重   ,,有排行'

我係4樓..d  fd係哂  1- 2樓   >'^  好激氣aa

搵得佢地都已經上堂la,,真係aa  !

真係唔知之後又點過  e個高1   na ..!   *^*

2008 年 9 月 1 日  星期一   晴天


- 奧運金牌選手...yoyoyo' 分類: 未分類

今日2點出左門口   a杏泥到我屋企樓下..

之後去左買野   搵埋a  weng 返學 

儀仗3點要返到去'因為今日奧運金牌選手泥澳門

我地有份去表演 -    歡迎佢地

返到學之後就整野..  搞掂哂就去左 換3 - 

' 5點去到港澳碼頭出閘戈度等d選手出泥..

嘩..有超多人係度歡迎佢地le  '又有好多記者   

戈陣d工作人員1路話  就快la就快la   ,咁wo

搞到我地儀仗超緊張wo..  點知等極又未出wo

等左超耐..  6:38pm  d選手終於出泥la  '

haa   我見到張怡寧aa  *!  超開心

係電視度見佢超 COOL ;; 今日我見到佢出泥戈陣笑aa

我見到佢真人笑aa..  個人又高wo..生得又可愛'

好鬼死得意ga佢.. 超中意佢lo''

之後見到郭晶晶  何可欣  程飛 .....

好多好多個金牌選手ge真人   有d都唔記得左個名

今晚實訓唔著   真係開心死..  見到張怡寧  !!  hee

之後佢地就咁行過就走lu  ,,

雖然佢地只係就咁係面前行過  

 但係可以見到佢地ge真人

尤其係比我見到張怡寧 .真係咩都抵哂la

表演完我地就走返學校lu   超熱..

之後同a杏  a  weng去左鮮果人度食野

食完送a  weng搭車..之後我同a杏返屋企戈陣..

去到a杏屋企樓下..  話題先出泥  傾左超耐

企到隻腳斷咁滯'  之後又去左小泉度飲野..  飽死 

飲完就歸家lu  

- 超開心.. 

我見到張怡寧' 佢超可愛*!

2008 年 8 月 29 日  星期五   晴天


小雞小雞.. 好掛住你aa' 分類: 未分類

今日本來同seven  行街ga..點知'

唉  -!  下次唔會   , so  改左下個星期日先出

之後就搵左a杏 a  weng .. 出去  攞返條鏈

之後要佢地等我  好似好耐咁..

真係唔係幾好意思. 唉 '不過佢地都唔介意gee  

  ^-^      之後我搞掂就去a杏屋企

等a杏  a weng 戈陣  打左比a胡'  新識ge朋友

傾傾傾傾傾..   hee  >3   去攞完鏈之後去左食野

飽死 + 冬死  '   快d走人lu.. 

同a 杏  a  weng搭車 ;; 我同a杏 落車先..

買筆  - 之後2個就行左1陣   歸家'

 

今晚+姐話打電話比我..  同我傾計 

yoyooyoyoyo..   好野   等你le  '