話總說不清  該怎麼明了 ?

kubi920423
暱稱: ♥`kubi
性別: 女
國家: 澳門
最新文章
♥6.18
♥5.22
♥4.23
♥4.14
♥3.31
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 152
留言總數: 1349
今日人氣: 1
累積人氣: 34977
2008 年 8 月 22 日  星期五   晴天


見到了見到了*! ya.. 分類: 未分類

今日終於比我見到你na..  琴日返泥戈陣

1心想見你..屋企都未返  返左學校   點知   -3-

反來電打比你'   你真係信我重係大6 ;,  haa

蠢死..  之後見唔到人  管樂室都無入  就返屋企lu

不過......又有幾日見唔到你了

太悲哀la..  返學練左1陣習就  閃人了

杏陪我去水坑尾諗住整d野...不過                    !

就走lu..  順便去埋攞書'   重死

同a杏返到泥屋企   戈邊戈間甜品屋食野

haa..  我要食哂張餐牌d野食  '    順住食落去

yoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyooyoyoyoyoyoyo     等我  !

2008 年 8 月 20 日  星期三   晴天


6 日 的 假 期.. 分類: 未分類

14號同左+姐返大6..   之後玩足咁多日 

超級好玩.   未試過ge野     戈幾晚就玩哂

超白痴的..   跳樓   !?  oh   my  god _ ' haa

又同+姐去戈度..去邊度   好好玩yaaa v<

日日都係夜晚出去..  食甜水    食宵夜     直落  ..

玩到第2日食早餐先返屋企   超瘋癲癲癲癲癲'

搞到我d眼袋出哂泥..   +姐就黑眼圈 出哂泥

aa   haa..  鬥大獲    笑死'

大6  屋企超恐怖..   比人入屋偷野'

前門入後門出..  佢威哂'  偷埋我地部電腦'

新買左2個星期炸  大哥'  咁賤格都有

重要攞埋我地屋企個電飯煲  ..  唔係屋企無飯食到'

要偷人地個電飯煲先有飯食aa'  最慘係我細佬係電腦房訓緊

好彩無醒..唔係比人殺左都唔知咩事'   大6  d人超狼死

'叫 ' 爛哂我屋企3道門  .. 激到死咁滯 ' 

不過除左e樣野唔好之外..  其他就真係完美到 不得了

同+姐1齊傾計都可以傾成個夜晚     笑又笑成晚' 

有1晚重同  ' 耀 3個1齊傾  ..不過係佢係電話度同我地傾'

又係笑笑笑..e   6日識左幾個fd  ' 跟佢地1齊 很好玩 lee  *! 

2008 年 8 月 10 日  星期日   晴天


有得打blog la..' 分類: 未分類

嘩....過左好幾日都無得打bolg   la'

之前d野唔多記得lu    ' oh  my god

總之就同a杏  a  weng去左hk..  

之後又去文化中心做工作人員'

又返學練野..  前晚成班fd去左偷情飲野

e  2日要陪我唐+姐逛街   

好多好多野... 盡在不言中na' 

 

 

  

等陣同a杏& 耀  睇 -  內e少女 ''   好似好好睇咁

but..   weng  去唔到 '  太可惜了

 

 

遲d同初3<6>  去廣州玩玩玩玩玩玩      ha_!

2008 年 8 月 3 日  星期日   晴天


ya.. 過hk 了 分類: 未分類

8月1號'  朝早同左seven逛街..行到好攰aa 

約定下個星期3出大6  ..ha'   then  7點幾佢就去找龍了'

我就去左找a杏出泥..  去左海皮坐    走lu'  點知  見到lily  何琪

原來幫磨枯慶祝生日..  之後我同a杏就去左親熱鬧'  點知走lu..

with耀行左1陣  陪我等姞妹泥le  '  跟佢地玩玩玩玩玩玩  到

5:00am歸家'  返到屋企沖完涼即刻訓教    攰死 + 眼訓死

8月2號就同左姞妹出去買野 '  12點起左身  ..電話來了

就出去lu.. 姞妹泥接我之後    出現左2個無聊人做左d無聊野<略>

then 遊車河.. 要去ge地方周圍兜  '  死屎 

之後姞妹帶左我去1間野度食豆腐花 '   超級超級超好食  * 

勁正.. 第1次食到咁滑ge豆腐花    食飽之後我地就返學lu

到夜晚with 米貝佢地出大6食飯  ..個個都飽死 '

因為靚亨3號生日..  出泥1齊過

so我地食完飯趕去 偷情 會合姞妹  飲野   

飲到1點幾就走lu..  bs第2日要同a杏a  weng要過香港'  

興奮le  "!  就快快快快快快快快快快快快快lu  -3-

 

之後有2日都見不到你了  不知會怎樣-!

2008 年 8 月 1 日  星期五   晴天


2008.8.1--12:07am 分類: 未分類

今日3點几a杏過黎屋企遮我去搭車...

3點7就番到學校luu!!~

見到佢地開始搬野去文化中心na" 

 因為今日落雨,,so冇練到習..

跟住我地6點几就打的去文化中心laa' 

去到文化中心吉妹出黎接我同a杏入休息室"

  等到開show啦!!~第二隊big band超型'勁好笑..

全晚最型最多掌聲都係佢地架啦' 睇到8點10個字倒'  

出到黎一轉身就見到耀企係我後面.  

兩個吾知發生咩事係咁係度笑...

   原本同a杏諗住搭車走既  但係見到耀同佢地瘋狂影完相之後

佢走左過黎我地哥度'同我地一齊走.

我地由文化中心行番去濠江再行番番屋企  

見到耀佢行到死死下咁"真係陰公囉..

 之後送左我同a杏番屋企luu"        豬 豬 豬 豬 豬 豬*!!~