|
|
2008 年 6 月 6 日 星期五  |
| 煩 |
分類: 未分類 |
*
******************************************
1個字 煩 !
咩事都沖住我泥咁 ,, 咩都要我諗 煩死
我做錯了ma!? 點解無左d野咁
我太在意,,,? 我諗_...應該有1 d d吧
誰叫討厭的放在我眼前比我睇到
對,,,你講得對 我就係唔敢 * 滿意吧'
戈次叫你唔好泥都係費事你見到佢地姐,,,
唔信你未問下我c妹lo 放心na__
唔會有下次ga la 無咁ge機會吧
|
2008 年 6 月 3 日 星期二  |
| 考試考試' |
分類: 未分類 |
今日係考試ge第2日,,加油 ! 最後兩日戈2科先攞命; 數學 物理
oh my god__!!
今日終於睇到學校門口戈2張big*海報na
超無奈 -口- 勁大張 ,,
遲d再poss返上個星期6<5月31號>班總結d相na,, |
2008 年 5 月 24 日 星期六  |
| 2008-05-24 |
分類: 未分類 |
E幾日都係聽到d地震ge消息 好慘好慘*100000000
死左狠狠狠狠狠多人,, 6大萬人 '
我地又唔可以做d咩 淨係可以捐錢 .. dayy睇住d新聞重越泥越慘
e+我地只係可以幫佢地祈禱 hope ;個天唔好再比佢地過唔好ge日子na
好消息,,,我又可以同返丁滿輝坐la ! 上堂又可以成日玩na,,
|
2008 年 5 月 18 日 星期日  |
| 懶懶懶''' |
分類: 未分類 |
好似好耐都無打過blog la' 比肥仔靖話我幾時先更新下個週記,,,串我 哼'
我e+就打la,,,哈哈' a杏aweng又成日吹我posi返之前d相 ,,知la知la
岩岩先諗返起琴晚做左d咩 首先同姞妹遊左陣車河,,,
之後我地就係停車場會合埋白老鼠去左 ......再車河
之後去左黑沙食燒野,,,蕩沙灘 拍照,,,
再同 大佬 芳 傾視像' 超搞笑的' he--ha ,, 又過左1晚'
多左2個拳頭''?
, . , . , . , . , . , . , . , . , . , . ,
諗返幾日前同你鬧戈1次交,,,,我唔會唔記得你講過咩'
事實 你1定有諗過...........唔知你重記唔記得我戈陣講過咩
我討厭你用戈種眼光望人地 ,,
不許勉強的安慰我 說奇怪的理由 ' !
知道ma,,? 各位*! |
2008 年 5 月 7 日 星期三  |
| 煩.. |
分類: 未分類 |
5月4號戈日童軍出表演,,之後出左1件大事.. 好煩
搞到個個都好唔開心,, 白老鼠重嬲到整爛個頭盔tim
e+搞到咁,,希望佢地識諗 唔好再咁畺落去na !!
10幾年朋友wo,, 重咁經唔到戈小小誤會咩..
唔通唔記得哂之前一齊玩個陣咩,, 停1停--諗1諗aa
--------------------------------------------------------------------
今日管樂 舞蹈 田徑 &學生會ge人一齊影大合相,,
主任話要泥整張大海報,,放係濠江門口ge兩邊..
嘩 ! 會唔會誇張左小小aa' 影到個個都傻傻地咁
|
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | »
|