游魚詩 你要記住2009年3月1號*e個特別日子
係你第1次放我飛機aa !!
琴晚潮偉打比我 問我出唔出去溫3角
諗住打比超人教我地 點知......
佢無聽到我地電話 ..咁就無溫lu
但係朝早留左本3角係學校
諗住戈1陣自己溫又唔得 7點同左gep耀講
點知佢8點幾打返比我話岩岩返左學校
諗住幫我攞 之後溫
但係太夜lu 唔比入 -3 -
不過算na..你有心我明ge '[其實我都無諗過溫]
哈哈@ v@ 今朝出左門口
a杏話佢今日唔多舒服 依我所見都無乜血色
要休息多d na.. 岩岩放完學 同隻潮偉玩左1陣
就同a杏走左去水坑尾睇新開戈間野 -''d 3好靚aa
之後去左禮記食雪糕 就去等車返屋企lu
天日要測公民aa 0.0 我1定要努力aa!
因為..............*keke [= 兄弟姐妹們明la' ]
又有中央電視台d人泥影我地班上堂
總之就要努力naa*! 哈哈
愛你的我 不曾懷疑
愛我的你 不能失去
有你的回憶 是那麼美麗
我不相信 你不珍惜
我答應你不哭不鬧 只要你陪我到老
就當作我在撒嬌 給我1個寵愛的微笑 |