話總說不清  該怎麼明了 ?

kubi920423
暱稱: ♥`kubi
性別: 女
國家: 澳門
最新文章
♥6.18
♥5.22
♥4.23
♥4.14
♥3.31
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 152
留言總數: 1349
今日人氣: 77
累積人氣: 34929
2009 年 3 月 10 日  星期二   晴天


♥GOOD 分類: 未分類

3月5  a發生日  夜晚同a杏去左搵肥宙

叫肥宙幫我送左份禮物比佢  ^^感謝你喔

3月6  落雨  ........

3月7  練習  .......

3月8  去左hk'   12:30am船返澳門

好好好好好好好眼訓aa  !!朝早又咁早起身 

之後3:00am返到屋企沖完涼就訓lu..*v*..

3月9 下就5點幾同sii出左去逛街   行到好攰

到今日   我實在太開心na'  

終於測公民lu   等到頸都長aa 

@V@ 又係lucky星期2  na!  好開心好開心

泡泡龍朝早無返學..又偷懶   重sd信息同我講早晨

放左學同a杏去左學生會幫手地理比賽計分

之後重有得去[ *圖書館*]幫手  ^3^   見到某人好開心

因為佢地有基本法比賽  要練習     { '' xx 帥呆了'"}

2009 年 3 月 9 日  星期一   晴天


♥泡泡龍 分類: 未分類

dear 潮偉.  別這樣

重有多多陪你aa *VVVV*

唔好諗咁多aa..   會更加老ga!

開開心心咁迎接我地ge  3月14  na^^

--------------------------------------------------------
風雨總會停   亂世變太平

有我和你1起見證

都不緊要  跌碰總小不了

要看開些少

不快要大叫  樂共苦差很小

扭轉2者只需數秒

 

 

2009 年 3 月 2 日  星期一   晴天


♥放飛機 分類: 未分類

游魚詩  你要記住2009年3月1號*e個特別日子

係你第1次放我飛機aa  !!

 

琴晚潮偉打比我  問我出唔出去溫3角

諗住打比超人教我地  點知......

佢無聽到我地電話   ..咁就無溫lu

但係朝早留左本3角係學校

諗住戈1陣自己溫又唔得   7點同左gep耀講

點知佢8點幾打返比我話岩岩返左學校

諗住幫我攞  之後溫 

但係太夜lu   唔比入 -3 -

不過算na..你有心我明ge  '[其實我都無諗過溫]

哈哈@ v@  今朝出左門口

a杏話佢今日唔多舒服  依我所見都無乜血色

要休息多d  na..  岩岩放完學   同隻潮偉玩左1陣

就同a杏走左去水坑尾睇新開戈間野   -''d  3好靚aa

之後去左禮記食雪糕   就去等車返屋企lu

天日要測公民aa  0.0  我1定要努力aa! 

因為..............*keke  [= 兄弟姐妹們明la' ]

又有中央電視台d人泥影我地班上堂

總之就要努力naa*!  哈哈 

愛你的我  不曾懷疑

愛我的你  不能失去

有你的回憶  是那麼美麗

我不相信  你不珍惜

我答應你不哭不鬧   只要你陪我到老

就當作我在撒嬌   給我1個寵愛的微笑

2009 年 2 月 28 日  星期六   晴天


♥訪問 分類: 未分類

琴日放左學有中央電視台d人泥錄影

早左2堂就落左去管樂室準備

之後就練練練練練.......

放左學la...個個超驚

因為a  sir突然同我地講

佢地會同我地做埋訪問

糟糕   我地唔多識講普通話 (*~*)

個個n緊張lo'   唉~~~.

之後就到今日la'

3點幾返左學校練習  ..好攰

同a杏夾拋棒   係咁did落地

真樣衰   天日就表演la''  都唔知點見人

唔得aa...天日1定要早d返學要練好佢aa!

加油aa..a杏    重有我都要!

因為重有訪問戈d人泥影我地表演 

1定要做好a  aa'   各位!!

之後同a杏去左食野   同a發sd左1陣信息

{ 原來  咁快3年la..  還是1樣無變過'}

 

2009 年 2 月 24 日  星期二   晴天


♥好姊妹 分類: 未分類

{'不管未來有多遙遠

成長的路上有你有我

不管相逢在甚麼時候

我們是永遠的朋友

時間飛逝  物換星移

我們的情誼永不變!} TO  my  sii..

 

今日實在有夠攰的   首先;;

朝早同a杏出門口又打的返學

之後上堂又眼訓   但係唔訓得 -0-

下就又同a杏好趕咁返到學校  借書

又幫sii借  自己又借   '-V-走上去落

今日送左手機繩比sii  睇泥佢好中意bo  呵呵

實係na..我送個wo!  重要1對+1樣ga  tim  ]* KE

放左學又要比泡泡龍耍

之後要去練習練到7點幾     1個字  *攰

今日1齊拋左超耐捧   手都腫埋LO

我地個個拋左成200幾個捧   個個都攰到無聲出

走左之後..就同左A杏  LILY去食m記

順便傾返表演d野  岩岩先返到屋企

1路我地.3個都瘋了  笑死_0_  期待我地ge新杰作na!

靚唔靚le!?