話總說不清  該怎麼明了 ?

kubi920423
暱稱: ♥`kubi
性別: 女
國家: 澳門
最新文章
♥6.18
♥5.22
♥4.23
♥4.14
♥3.31
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 152
留言總數: 1349
今日人氣: 28
累積人氣: 34847
2008 年 11 月 12 日  星期三   晴天


討厭某人介入我同好姊妹之間'!!! 分類: 未分類

今日o哂咀'  肥仔江同河童因為管樂而鬧大交

其實真係好難改變aa..

之前練開習都起碼超過8點先走哂人la

e+要我地7點就唔可以再係學校' 

今日重要踏正7點就' 識' 哂管樂室d燈ge總制

係門口走廊戈d燈都要識埋'   搞到黑蚊蚊

咁我地都收緊樂器la..重想我地點wo'

係度鬧鬧鬧..  都未見過河童咁惡  好鬼驚

之後我地即刻走人  費事等陣又...................

 

4點幾戈陣陪左sisi等小塋放學na

本來琴晚到今日都因為某d野好唔開心ga'

不過放學  同左sisi傾完'  e+就無哂事lu

我討厭  ..我好討厭,.. 你搞住我身邊ge朋友'

真不想再看到有關你ge野..  唔好再so妖我ge  sisi   !! 

-------------------------------------------------------------------------------------------

To  sisi:you  will  take  me  on  the  away  as  day  by  day..

                  oh  you  and  me  hand  in  hand  to  every  away 

我地之間..不會有改變' 

相同的起點,,  1瞬間變成了樂園* 

似曾相識的感覺'    keke!

2008 年 11 月 11 日  星期二   晴天


學校d老師無人性gaa_* 分類: 未分類

係未有病ga..我地管樂有門口鎖匙   都唔比開門

好獸重lo..  學生唔比有鎖匙  唔比自己開門入管樂室-?

咩道理aa!!  重要凡係星期2 都要4點清場

比d 老師做運動..真係好可惡aa'!!!!

今朝返到學..超無奈  見到好多管樂d人企哂係度

未去問做咩唔入去lo.. 佢地講返先記得

琴日開周會話唔比學生有鎖匙開門..

之後打比a  sir叫佢返泥開門  入去攞書上堂

最過份ge係..  下就叫人泥換鎖lo'   係未顛ga

真係超激氣lo,,,  

 

之後夜晚同左lily去海皮度吹長笛'

hee..  lily話我有進步aa'   超好

岩岩先返到屋企..出面真係好冬;;

2008 年 11 月 10 日  星期一   晴天


bbq " 分類: 未分類

岩岩同左F3 6班ge人去完bbq  ..

黑沙好冬aa...d風大到aa -唔洗錢咁

之後同丁滿行左出沙灘戈邊吹水..

我地1路傾..  d風又1路吹'     甸ga  !

燒完去左甜潤坊食甜品 ..then  le 

佢地送完我返屋企樓下    再傾過   0+0

同肥豪 ..丁滿..超人  係度傾某女孩..

超爆笑  ' 我都唔知e+揸c+車d人點諗

唔鎖車 ;;  救命   !唔想笑都唔得la  大佬'

天日要返學..都係訓先na'

2008 年 11 月 9 日  星期日   晴天


被玩 "! 分類: 未分類

琴晚同左a杏..超人..潮偉..肥豪..丁滿佢地去美食節'

1行到入門口  就見到前2日問我攞電話戈班人'

戈d唔好ge野只係開始..  之後      好似比人玩咁'

又唔講係邊...點搵aa'    識飛咩

 

-------------------------------------------------------------------------

之後同a杏走先'   去左水m 食野  

1點幾   就打的返屋企lu

今日唯1開心ge野就係..  

a  sir買左枝新長笛比我!   hee  -v-  3<'

2008 年 11 月 6 日  星期四   晴天


誰說我放不下!* 分類: 未分類

請你數我所有弱點

迫我內傷

痛罵我沒有膽子懂禮讓

未見得莊敬自強

還不夠盡 傷到盡

可以話我 怎么愛亦從來未懂

我的心痛 也是最自私一種

今天.....不好過'