今日o哂咀' 肥仔江同河童因為管樂而鬧大交
其實真係好難改變aa..
之前練開習都起碼超過8點先走哂人la
e+要我地7點就唔可以再係學校'
今日重要踏正7點就' 識' 哂管樂室d燈ge總制
係門口走廊戈d燈都要識埋' 搞到黑蚊蚊
咁我地都收緊樂器la..重想我地點wo'
係度鬧鬧鬧.. 都未見過河童咁惡 好鬼驚
之後我地即刻走人 費事等陣又...................
4點幾戈陣陪左sisi等小塋放學na
本來琴晚到今日都因為某d野好唔開心ga'
不過放學 同左sisi傾完' e+就無哂事lu
我討厭 ..我好討厭,.. 你搞住我身邊ge朋友'
真不想再看到有關你ge野.. 唔好再so妖我ge sisi !!
-------------------------------------------------------------------------------------------
To sisi:you will take me on the away as day by day..
oh you and me hand in hand to every away
我地之間..不會有改變'
相同的起點,, 1瞬間變成了樂園*
似曾相識的感覺' keke!
|