今日訓到2點幾.. 唉 '
搞到返儀仗遲到.. 真係唔係咁好意思講出泥
練練下習..見到初3 -1樓有個好似口面ge人行過
睇真d,.. 鬼仔aa!!! 超好lo 佢返泥影賽車d相
太好la..咁都比我見到佢
之後同左潮偉講.. 佢過左泥同鬼仔1齊傾計
我重同左鬼仔影相aa..太好la 自拍ga
雖然唔係咁好睇..影到塊面太包
不過'' 真係好開心aa..^0^
潮偉差d爆我大獲.. 你死梗la你
好彩鬼仔唔知.. hee 太開心na!!!
之後sisii打比我.. 去左美食節 ;;見到好多熟人aa
重食左好多野tim -v-' 哈 ..玩埋碰碰車 超正aa
12點幾就走lu 之後即刻打的去左海皮搵lily同kk
吹水... 3點幾走人 4點返屋企' 比個good 你
超眼訓' 天朝又1早起身返學練野' 努力ya |