話總說不清  該怎麼明了 ?

kubi920423
暱稱: ♥`kubi
性別: 女
國家: 澳門
最新文章
♥6.18
♥5.22
♥4.23
♥4.14
♥3.31
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 152
留言總數: 1349
今日人氣: 13
累積人氣: 34947
2008 年 11 月 21 日  星期五   晴天


完成幸福靠甚麼"! 分類: 未分類

今日下就諗住搵sisii..點知ka  wai同我講佢唔舒服'

無返學..嗚!!!!太傷心na T^T..   小心身體aa'

之後同心仔  超人  潮偉佢地去高m溫代數

溫到顛na..好眼訓'   都係訓先  -33-

 

期待每天碰面的機會*!     

2008 年 11 月 17 日  星期一   晴天


明天醒來能變做情人?! 分類: 未分類

明白與你難合襯
那些漂亮世人 
至匹配做情人

 

 

今朝鬼仔企左係樓梯aa..  超好

早讀先無奈..個潮偉又唔出去wo

之後見到鬼仔都無得同佢講野  =0=

重要比佢見到我樣衰1面   太過份na

到練習戈陣..教班新人教到甩肺 

都唔聽人講野ge..  e頭講  可以當你無到

比個good你地la. 就泥'  之後睇a杏 a  weng佢地交功課

頂個潮偉唔順        行到咁慢    點追aa

你話過幫我ga天日/..  聽住先na'

don't  forget  you  were  give  me  five  today  !!

2008 年 11 月 16 日  星期日   晴天


T^T; 離我而去..?? 分類: 未分類

今日10點半  a  sir打比我起身..叫我返去練習

之後11點泥到我屋企...點知      =^=

我11點半先起身..出門口都11點9   快le  @0@

之後去左食野就返學..練練練練    ' lily都返左泥lu

之後無野做同lily出左大6焗油  ..

之後返左泥買左個袋就返屋企lu  ' lily要同佢d  fd食飯 

so,,我就走先na.. 

太傷心la  >w<  今日返學見唔到鬼仔aa

嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚    太過份na !!

鬼仔鬼仔yaa" 分類: 未分類

今日訓到2點幾..   唉  ' 

搞到返儀仗遲到..  真係唔係咁好意思講出泥

練練下習..見到初3 -1樓有個好似口面ge人行過

睇真d,..   鬼仔aa!!!   超好lo   佢返泥影賽車d相

太好la..咁都比我見到佢

之後同左潮偉講.. 佢過左泥同鬼仔1齊傾計

我重同左鬼仔影相aa..太好la   自拍ga

雖然唔係咁好睇..影到塊面太包  

不過''   真係好開心aa..^0^

潮偉差d爆我大獲..   你死梗la你

好彩鬼仔唔知..  hee  太開心na!!!

之後sisii打比我..  去左美食節 ;;見到好多熟人aa

重食左好多野tim  -v-'   哈 ..玩埋碰碰車  超正aa

12點幾就走lu   之後即刻打的去左海皮搵lily同kk

吹水...  3點幾走人  4點返屋企'   比個good 你

超眼訓'  天朝又1早起身返學練野'   努力ya

2008 年 11 月 15 日  星期六   晴天


原來世上重有d咁唔知羞ge人! 分類: 未分類

真悲哀.. 我係叫人唔好入你個blog  aa

咁又點aa..我係唔想我d姊妹識錯fd  lo

你知有d人ga  la..  唔係個個好人泥ga!!

真討厭* ..

 

今日中午同左sisii去小泉食飯' 

練完習又同左超人..肥豪  lily去左食野..超好味

不過有點兒樣衰..  唔記得左攞錢包  係管樂室

唉..之後要超人幫我地比左先..  L all爆

之後夜晚同左lily..細斌去海皮吹野

好搞笑..   笑到顛!  笑到喊

天日唔洗返學''  真好 - 因為賽車太嘈

天晚同sisii..ka  wai 佢地班d人去美食節

真想時間快快快快 d 過'