今日晨咁早起身返學 同家姐返去考埋最後1科試
之後又聽個校長講埋d無聊ge野 唔哂意見
等到10點幾先放...個miss重話要交哂功課先走得
我費事彩佢.. 同埋潮偉& 祖走先 成班個個都係度做
真係救命 .. 好心明知放假就唔好咁快要人交功課la
都無腦ka >V< 天日要正式上課la
好唔想咁快aa 過年d回憶重係個腦度
邊有咁快忘記到wo .. - W - 重比我成日諗起tim
下就3:09返左學校練習lu 家姐就係屋企訓左成日
之後我同a杏出左大6行街街 行到唔知時間
哈哈.. ^^ 之後就咁過左1日lu'
之後ge日子難挨na..
; *' 掛念從不間斷過'![ 但願在你身邊只得我 ] |