好耐冇打qz...
咁快就考左一個禮拜試.____."
D卷都幾難下v___v
又冇乜心機溫書orz..
前日洗左機
個速成虧左-____-!!!
而家打字慢左好多,吾慣T^T
我捨不得.3年
這樣就要分開3年 叫我如何放手