拍拖不是因為寂寞 ; 而是為了一生一世
♥心中只有您
或許你只看到我跟你決絕地說再見的一面  你卻不知道我一轉身離開就馬上痛哭`
 
當我的人生走了一半的時候;如果你還在我身邊 就好了;o)
[  拜託!別隨便離開我/_\  ]
 
喜歡你的天真;喜歡你的單純<3
 
kuwakoting
暱稱: ``ba0<3♥包x)
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
生日倒數 ;)
{小心「敗犬」出沒} !!
喬巴<3♥ 聖誕倒數計時器
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
 
2010 年 5 月 18 日  星期二

 

 

 

 
 
 
補打xd 

 

                  

 
                                                                             

哈`補打番琴日ge先~

又係我期待已久ge星期一

冇乜特別原因.就係因為吾洗番工xdd

放學

班際again~

3C Vs 4C

雖然打之前好多人都話4C嬴梗

但我仲係支持3C

場波好精彩.gOOd show;D

勁緊張+勁嗌xP

最後3c嬴了{當然的啦^ ^}

好憎d人輸撚左吾認囉.仲死賴吾公平

吾撚据咪吾好參加囉!!

 

幸福係要自己爭取的.每個人都是這樣說

可惜就是沒了這種勇氣

因為我不知道他對我的感覺如何...

 

 

                                                          
 
誕生時間:2010-05-18 07:46 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]