|
|
|
3C班際 *3* |
|
|
終於等到呢日喇...
3C班際*V*
超讚~
女仔...節奏慢慢的
但都好勁.一開始就炒左佢地10幾分 !V!
男仔更加吾洗講..
超激XD
個個都識打. F.4果班輸梗啦;P
場波好好睇-3-
((支持3C)).之後都要嬴呀!!!
要是你沒捉緊幸福.它真的會偷偷溜走`
你知道嗎,每當跟你對望我都總會裝作沒事不經意
其實都只是害羞
我曾經多次心裡掙扎過要主動跟你告白..但我就是缺乏了表白的勇氣`
所以啊!對於那些勇敢抓緊真愛的人 我真的佩服
喜歡一個人 當然想跟他一直到老 永不分離
但仔細想想..真的可能嗎?
一想到升上中四便跟你分隔兩班 我心情就會低落
原以為對你頂多只限於好感.可惜我真的愛你了
愛到不能自拔 每晚都夢到你
這還是第一次呢
KMTFF LOVE YOU<3*
|
| 誕生時間:2010-05-13 10:16 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 534 | »
|