老早回家, cos'狂風暴雨中, so冇嘢好做... 翻出了套很久很久以前買下的VCD[巫法闖情關] 咁,就打發了2 hours~ 而家, 就要努力do project stuff~
********************************** http://dragon-master.myweb.hinet.net/ 想找[希望之鐘音]的羅馬拼音... 竟彈出了用普通話唱嘅mermaid songs (@_@") 最厲害的是音&詞超夾!!!