朝早去海濱散步+踩roller~ 始終未能活用ice skating之技倆於roller... 為什麼呢?!(百試不厭,差點兒跌親><") 追看"Spider-man 3"中... (之前mummy係[PAGE ONE]買咗) 有D唔明...(武打場面尤甚) 慚愧不已。。。 卻又不想查字典(cos'人家追緊劇情,沒空!) Daddy無端端要人家清倉, 丟東西&執房0_0"(吓?) 但發現原來他自己オ是垃圾蟲=_=" <<有如今天咁空閒才算得上是假期嘛~XDDD*>>