Yeah!做哂功課la~ 成個人輕鬆哂>V< 不過,又唔係好想返學住... 仲未想收拾心情* 本來尋晚還在為前兩日借嘅漫畫費神,剛好今朝mummy要我帶細路去剪髮,咁就OK咗lo~Lucky! 忽然心血來潮要畫畫, 就跟住本書畫咗幾幅... 不過唔似...-^- um...要再下點功才行! 仲未回你... 尚在思考中... 我嘅一舉一動對你的影響... cos'我也想要令你開心返*