今日fd不停講「花樣少年少女」
什麼"頭號fans!"
好煩!!!我冇睇的嘛~
搞到我一頭霧水=_="
Maths Common Test唔合格。。。
又是careless嘅錯~
明明上次衰咗次了,
卻仍記不住...
白白沒了4分*
再加上未做哂的...
只有21/45 >^<
[我怎麼啦?近來Test全也走樣了?!]
突然想起<Meet the Robinsons>,
要『勇往直前!』
“Keep Moving Forward!”
****************************
[Spider-man 3]睇完lo~(咁快?!)
當然la*今日有ReadingPeriod,
又有RME & EPA嘛~呵!
Story意想不到的發展呢~
Eddie竟成了(被suit操控的)壞人!!!
還以為Harry會幫Spider-man...
不過Spider-man真可一次過K.O.兩個壞人嗎?!
有D替M.J.擔心><"
唉!要當"成功"男人背後嘅女人係好慘嫁...
|