......................唉..........................
今日真係黑仔呀..
今日返學戈時都幾開心嫁..
上到去課室就聽早會啦..
聽完早會就收功課啦..
收完功課就睇書啦..
就上第一堂既英文堂..
係上英文堂時..我跌左富眼鏡
點知眼鏡個片鏡又跌左出啦
我就好似平時咁整返好佢啦..
點知..我一用力就整到個眼鏡片鏡列左
我今日全日冇帶眼鏡..真係咩都睇唔到呀..
到放學就去左佩眼鏡啦..
..............唉................... 
......黑仔的一天............... |